OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, črna
842,08 €
751,97 €
616,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
OnePlus 11 5G 8GB/128GB, EU, črna
Moč in hitrost
OnePlus 11 5G je opremljen z do 16 GB najnovejšega pomnilnika LPDDR5X za nemoteno delovanje.
Inteligentni RAM-Vita stisne aplikacije in dodeli RAM za prihodnost.
Življenjska doba baterije
Inteligentna tehnologija Battery Health Engine zagotavlja dolgo življenjsko dobo baterije.
Med hitrim polnjenjem SUPERVOOC se baterija kemično popravi.
Hlajenje
Nova generacija hlajenja Cryo-velocity VC učinkovito odvaja toploto.
OnePlus 11 5G se ne pregreva niti pri intenzivni uporabi.
Wi-Fi
Dvopasovna omrežja Wi-Fi (2,4 GHz in 5 GHz) povečajo hitrost prenosa podatkov za do 30 %.
OnePlus 11 5G je pripravljen na Wi-Fi 7, najnovejšo generacijo brezžične tehnologije.
Fotoaparat
OnePlus 11 5G ima tri glavne kamere z lastnim algoritmom TurboRAW HDR.
Strojna oprema Accu-spectrum pomaga ustvariti osupljive fotografije in videoposnetke.
Prikaz
6,7-palčni 120 Hz 2K Super Fluid AMOLED zaslon s tehnologijo LTPO ponuja gladko izkušnjo.
OnePlus 11 5G zagotavlja najboljšo možno izkušnjo pri gledanju filmov, igranju iger ali brskanju po spletu.
Tehnične specifikacije
- Velikost zaslona: 6,7"
- Ločljivost: 3216 x 1440 (QHD ), 525 ppi
- Razmerje stranic: 20,1 : 9
- Hitrost osveževanja: 1-120 Hz dinamično
- Pokrivno steklo: Corning Gorilla Glass Victus
- Operacijski sistem: OxygenOS 13.0, ki temelji na operacijskem sistemu Android™ 13
- PROCESOR: mobilna platforma Qualcomm Snapdragon™ 8 Gen 2
- Grafični procesor: X570: Adreno 740
- Baterija: 5.000 mAh (2.500 mAh dvokomponentna, ni odstranljiva)
- RAM: 8 GB
- ROM: 128 GB
- Samodejno ostrenje: Da
- Samodejno ostrenje: Večkratno samodejno ostrenje (vsesmerni slikovni elementi PDAF CAF)
- eSIM: Da
- Bluetooth: 5.3
- NFC: Da
- Vrsta USB: USB-C
- Dvojna kartica SIM: Da (Nano SIM)
- Dolby Atmos: Da
- Dolby Vision: da
- Višina: 163,1 mm
- Širina: 74,1 mm
- Debelina: 8,53 mm
- Teža: 205 g
Vsebina paketa
100W napajalnik SUPERVOOC, kabel tipa A-C, priročnik za hiter začetek, pozdravno pismo, varnostni podatki in garancijska kartica, nalepka z logotipom, zaščita zaslona (vnaprej nameščena), igla za izvlečenje reže za kartico SIM
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.