Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB

simbolična fotografija

Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB
Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB
Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB
Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB
Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB
Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB
številka artikla
745015862
Proizvajalec
EPSON
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Optični bralnik EPSON Perfection V19 A4 USB

Proizvajalec.

EAN: 8715946544281

Opis izdelka

Perfection V19 je ploski optični bralnik, ki ima elegantno in prostorsko varčno obliko. Z njim lahko optično preberete dokumente in fotografije pri visoki ločljivosti 4800 dpi.

Tehnične specifikacije

  • Tip optičnega bralnika: ploski optični bralnik
  • Ločljivost skeniranja: 4800 dpi x 4800 dpi (vodoravno in navpično)
  • Območje skeniranja (največje): 216 mm x 297 mm (vodoravno x navpično)
  • Velikosti papirja: A4
  • Barvna globina: vhod: 48 bitov barve, izhod: 24 bitov barve

Funkcije skeniranja

V19 ponuja številne funkcije, ki izboljšujejo kakovost optično prebranih dokumentov. Te funkcije vključujejo odstranjevanje/izboljšanje barv RGB, samodejno delitev namizja, izboljšanje besedila in možnost skeniranja neposredno v Facebook ali Picasa.

Možnosti povezave

Optični bralnik je opremljen z vmesnikom USB 2.0 Micro-AB, ki zagotavlja napajanje in povezljivost z računalnikom.

Splošne informacije

  • Poraba energije: 2,5 W (delovanje), 1,1 W v pripravljenosti, 0,013 W (izklop)
  • Dimenzije izdelka: 249 x 364 x 39 mm (širina x globina x višina)
  • Teža izdelka: 1,5 kg

Programska oprema in združljivost

Optični bralnik je opremljen s programsko opremo Epson Copy Utility, Epson Easy Photo Scan in Epson Scan. Združljiv je z operacijskim sistemom Mac OS X 10.6.8 ali novejšim, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Vista, Windows XP SP2 ali novejšim.

Vsebina paketa

Skener, gonilniki in pomožni programi (CD), navodila za namestitev, kabel USB, uporabniški priročnik (CD), garancijski dokument.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.