Oral-B iO Series 10 Cosmic Black električna zobna ščetka, magnetna, 7 načinov, umetna inteligenca, časovnik, 3D mapiranje
453,64 €
371,84 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Opis izdelka
Električna zobna ščetka iO 10 z revolucionarnim pametnim polnilnikom iO Sense prilagaja čiščenje vašim potrebam in zagotavlja povratne informacije v realnem času. Pomagala vam bo popolnoma pokriti zobe, ohraniti čas čiščenja in ustrezen pritisk, zaradi česar bo ščetkanje neverjetno enostavno. Združuje nežne mikrovibracije z edinstveno okroglo glavo ščetke, ki so jo navdihnili zobozdravniki, in tako vsak dan zagotavlja občutek profesionalnega čiščenja. Za najboljše rezultate glavo ščetke Oral-B iO vsake 3 mesece zamenjajte z novo.
Oral-B iO Series 10 Cosmic Black
Revolucionarna tehnologija iO
iO je najboljša tehnologija čiščenja zob Oral-B. Združuje nežno energijo mikrovibracijskih vlaken z okroglo glavo ščetke Oral-B, ki so jo navdihnili zobozdravniki - vse to poganja edinstven tihi magnetni pogon.
Revolucionarna tehnologija iO
Občutek profesionalne čistoče
Najboljša čistoča od Oral-B.
Odstrani do 100 % več zobnih oblog*
100 % bolj zdrave dlesni v enem tednu.1
Bolj beli zobje že od 1. dne.2
1 v primerjavi z običajno ročno zobno ščetko
2 z odstranjevanjem površinskih madežev
Občutek profesionalne čistoče
Neverjetno temeljit, presenetljivo nežen
Patentirana magnetna tehnologija iO je kot prva v zgodovini prejela pečat češke zobozdravniške zbornice zaradi dokazane nežnosti in natančnosti.
Testirana modela iO 7 in iO 8 sta februarja 2021 na testu 23 električnih zobnih ščetk prav tako prejela znak kakovosti dTest.
Neverjetno temeljit, presenetljivo nežen
Oral-B iO Series 10 Cosmic Black
Oral-B iO Series 10 Cosmic Black
Zaščita dlesni
Pametni senzor tlaka prižge rdečo luč, če med čiščenjem preveč pritiskate, in zeleno luč, če je pritisk pravilen.
Zaščita dlesni
Natančnost z umetno inteligenco
Funkcija 3D mapiranja z umetno inteligenco spremlja, kako ščetkate 3 površine zob, in vas vodi, da je čiščenje čim bolj temeljito.
Natančnost z umetno inteligenco
S prilagajanjem
Po vsakem čiščenju zob ponuja čiščenje po meri s podrobnimi povratnimi informacijami.
S prilagajanjem
Pametni polnilnik iOSense
Čiščenje prilagodi vašim potrebam in vas v realnem času vodi, da veste, kako, kdaj in kje si umivati zobe.
Pametni polnilnik iOSense
Senzacionalno
Presenetljivo gladko in tiho čiščenje.
Najboljša čistoča Oral-B od prvega dne.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.