OTROŠKI RAZPRŠILNIK ZA MILO DETTOL ADVENTURER

- 1%

simbolična fotografija

OTROŠKI RAZPRŠILNIK ZA MILO DETTOL ADVENTURER
OTROŠKI RAZPRŠILNIK ZA MILO DETTOL ADVENTURER
OTROŠKI RAZPRŠILNIK ZA MILO DETTOL ADVENTURER
OTROŠKI RAZPRŠILNIK ZA MILO DETTOL ADVENTURER
številka artikla
741008403
Proizvajalec
DETTOL
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 20.5.2024 že pri vas

14,03 €

13,88 €

11,38 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 13,41 €
Na zalogi 10 kos, 20.5.2024 že pri vas

13,88 €

14,03 €

11,38 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dozirnik za milo Dettol za otroke Adventurer

Dozator za milo brez dotika za otroke

Samodejni dozirnik mila zazna vaše roke in sprosti potrebno količino mila.

Milo odstrani 99,9 % bakterij in virusov ter kožo naredi mehko.

Idealno za kuhinje in kopalnice

Dozator za milo brez dotika je idealen za kuhinjo in kopalnico. Bakterije nikoli ne pridejo v stik z dozirnikom.

Oblikovanje za otroke

Priložene nalepke omogočajo dodatno oblikovanje in poskrbijo, da umivanje rok postane zabavna dejavnost za majhne otroke.

Kaj je v paketu?

  • Dozator brez dotika
  • Polnilo Dettol Kids adventurer
  • 2 strani nalepk
  • 2 bateriji AA

Tehnika umivanja rok

Otroke naučite pravilnih tehnik umivanja rok s tem razpršilnikom za milo brez dotika.

  • Namočite roke pod toplo tekočo vodo.
  • Nanesite majhno količino mila - 1 stisk iz razpršilnika Dettol.
  • Roke zdrgnite skupaj.
  • Drgnite prste in prostor med njimi.
  • Umijte si nohte.
  • Zdrgnite hrbtišča dlani.
  • Izperite pod tekočo čisto vodo.
  • Osušite s čisto krpo ali papirnato brisačo.

Samodejno doziranje

Uporaba tega dozirnika za milo ne bi mogla biti preprostejša. Preprosto položite roke pod šobo in pred senzor, ki samodejno razprši milo.

Zdrav dom

S tem razpršilnikom mila Dettol Kids brez dotika preprečite širjenje bakterij in virusov ter poskrbite za zdrav dom.

Parametri

Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.