PAKET:ME 2.5D kaljeno steklo za Samsung Galaxy A13 5G/A04s Clear
6,19 €
5,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
OBLIKA:ME kaljeno steklo je ključni element za dolgo življenjsko dobo in zaščito vašega telefona. Z debelino 0,33 mm je steklo skoraj neopazno na dotik, zato območje zaslona ne izgubi občutljivosti. Uravnotežena količina lepila na notranji strani zagotavlja zelo enostavno in hitro namestitev. Naše steklo za telefon ponuja funkcije, zaradi katerih je nepogrešljivo: Zaščita zaslona STEKLO: ME steklo je zasnovano tako, da ščiti vaš zaslon med običajno uporabo in pred nepričakovanimi dogodki, kot so udarci in padci. Odpornost na prstne odtise Z našo napredno tehnologijo stekla boste uživali v kristalno jasnih slikah in čim manj prstnih odtisov. Zaščita oči Ne ščitimo le telefona, temveč tudi vaše oči. Steklo OBAL:ME zmanjšuje neprijetno sevanje in ščiti vaše oči pred utrujenostjo. Lepilna plast po celotni površini stekla Z enakomernim in trdnim lepljenjem na zaslon ste lahko prepričani, da bo steklo ostalo na mestu in ne bo vplivalo na občutljivost zaslona na dotik. Trdota 9H Trdota 9H je oznaka za površino, ki je odporna na praske. Ta izraz se uporablja za materiale, ki so primerni za zaščito zaslonov in površin elektronskih naprav. Razlika med 2,5D in 5D zaščitnimi stekli je v obliki in obsegu pokritosti zaslona. Zaščitna stekla 2,5D nimajo ukrivljenih robov na obodu in pokrivajo raven del zaslona, medtem ko se stekla 5D raztezajo do robov zaslona. Vsebina paketa: - Kaljeno steklo za pokrov: ME - Vlažen robček za popolno čiščenje zaslona - Krpica iz mikrovlaken - nalepke za odstranjevanje preostale umazanije
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.