Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare

simbolična fotografija

Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
Pametni čistilec zraka - GARNI 45T OneCare
številka artikla
3485152
OEM
GARNI 45T OneCare
Proizvajalec
Garni technology
Točke zvestobe: 25
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

500,00 €

409,84 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 486,82 €
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

500,00 €

409,84 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GARNI 45T OneCare pametni čistilec zraka

Očistite svoj zrak z GARNI 45T OneCare, pametnim čistilcem zraka z osemstopenjskim sistemom filtriranja in senzorjem delcev PM2,5.

Funkcije in lastnosti

  • Invertiran LCD-zaslon z visokim kontrastom za lažjo berljivost.
  • Funkcija vlaženja za boljše udobje.
  • Tiho delovanje za nemoteno uporabo.
  • Samodejni in nočni način za priročno nastavitev.
  • Možnost spletnega spremljanja izmerjenih vrednosti in upravljanja čistilnika z drugimi napravami.

Upravljanje in povezljivost

GARNI 45T OneCare je opremljen z modulom WiFi in podpira platformo Tuya Internet of Things (IOT). Tako lahko spremljate meritve kakovosti zraka in nadzorujete njegove funkcije neposredno z mobilnim telefonom. Za nadzor lahko uporabite aplikaciji Tuya Smart ali Smart Life, ki sta na voljo za operacijska sistema Android in iOS.

Varnost in vzdrževanje

Čistilnik je opremljen z otroško ključavnico proti odpiranju zaščitnega pokrova in samodejnim opomnikom o potrebi po menjavi filtrov. Zaradi brezkrtačnega motorja lahko računate na dolgo življenjsko dobo in visoko učinkovitost.

Sistem za testiranje in filtriranje

GARNI 45T OneCare je Nacionalni inštitut za zdravje uspešno testiral učinkovitost odstranjevanja prašnih delcev, in sicer s 100-odstotno učinkovitostjo. Ta visoka učinkovitost je dosežena zaradi 8-stopenjskega filtracijskega sistema, ki vključuje predfilter, filter s hladno katalizo, filter z aktivnim ogljem, antibakterijski filter, filter HEPA, ultravijolično sterilizacijsko luč, vodni filter in ionizator.

Specifikacije

  • Primerno za prostore od 34 do 58 m2.
  • Količina očiščenega zraka (CADR) - delci 488 m3/h, formaldehid 90 m3/h.
  • Vhodna moč 85 W.
  • Dimenzije 401 x 662 x 232 mm.
  • Teža 11,3 kg.

Garancija

Za ta izdelek velja 36-mesečna garancija.

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.