PANASONIC NAB. CC63E ENELOOP N za AA/AAA (nab.)
57,25 €
50,22 €
41,16 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PANASONIC NAB. CC63E ENELOOP za AA/AAA (nab.)
Premium polnjenje za zahtevne uporabnike
Eneloop Smart 8 je naš novi polnilec, ki spremlja in nadzoruje 1-8 baterij AA/AAA posamično.
Z indikatorji LED lahko spremljate potek polnjenja vsake baterije posebej.
Varnost na prvem mestu
Polnilec je opremljen z vrhunsko zaščito pred prekomernim polnjenjem - zaščito DeltaV. Ta se samodejno izklopi pred prekomernim polnjenjem, zato vam ni treba skrbeti zaradi prekomernega polnjenja ali polnjenja baterij, ki jih je treba zamenjati.
Ekološka embalaža
Vse je pakirano v naši novi embalaži, ki 100 % ne vsebuje plastike!
Univerzalna uporaba
Polnilec lahko uporabljate kjer koli na svetu (100-240 V/50-60 Hz).
Tehnične specifikacije
- Polnilec za 1-8 baterij AA ali 1-8 baterij AAA NiMH/NiCd.
- Osem neodvisnih kanalov za polnjenje.
- Pulzno polnjenje, ki ga nadzoruje mikroprocesor z zaznavanjem delta V.
- Polnilni tok za AA: 500 mA.
- Polnilni tok za AAA: 300 mA.
- odkrivanje okvarjenih celic in baterij za enkratno uporabo.
- LED indikatorji polnjenja za vsako baterijo posebej.
- Napajanje 100-240 VAC, 50-60 Hz, evropski vtič.
Opombe o uporabi
Najprej vstavite (-) pola baterije in nato ( ) pola v ( ) kontakte. Ne vstavljajte baterij z obrnjeno polariteto. Ne vstavljajte baterij za enkratno uporabo (brez možnosti ponovnega polnjenja). Baterije polnite samo pri temperaturi okolice od 0 do 40 °C.
Garancija
Za ta izdelek velja zakonsko predpisana dveletna garancija.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.