Philips 7000 Series STH7030/10 Parni aparat za oblačila, ročni, 1500 W, hitro segrevanje, stikalo za vklop/izklop, bel
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Philips 7000 Series STH7030/10 - zanesljiv pomočnik za popolna oblačila
Philipsov aparat serije 7000 STH7030/10 zagotavlja edinstveno kombinacijo hitrosti in udobja. Z njegovo pomočjo bodo vaša oblačila v nekaj trenutkih vedno pripravljena za nošenje.
Nastavljiva glava za enostavno in prijetno kuhanje v pari
Philipsova serija 7000 STH7030/10 je opremljena z inovativno nastavljivo glavo. To vam omogoča gladke pregibe pod poljubnim kotom.
Konična konica za učinkovit dostop do vseh delov oblačila
Koničasta konica parne plošče zagotavlja izjemno natančnost pri glajenju gub na težko dostopnih mestih.
Hitro ogrevanje v 30 sekundah
V zadnjem trenutku morate oblačila pripraviti s paro? Philipsov parni aparat serije 7000 STH7030/10 je pripravljen za uporabo v samo 30 sekundah.
Zamenljivi rezervoarji za daljše kuhanje v pari
Z zamenljivima rezervoarjema za vodo s prostornino 100 ml in 200 ml lahko naenkrat uparite celotno obleko.
Kompaktna zasnova za kuhanje v pari kjer koli
S Philipsovim parnim strojem serije 7000 STH7030/10 lahko oblačila parite kadar koli in kjer koli. Ne potrebujete likalne deske.
Specifikacije Philips serije 7000 STH7030/10
- Parna plošča: kovinska
- Napetost: 220-240 V
- Poraba: 1500 W
- Prostornina rezervoarja za vodo: 100 ml/200 ml
- Stikalo: da
- Čas ogrevanja: 30 sekund
- Neto dolžina kabla: 2,5 m
- Neprekinjena proizvodnja pare: 28 g/min
- Navpično kuhanje v pari: da
- Vodoravno kuhanje v pari: da
- Dimenzije izdelka (Š x V x G): 129 x 141 x 355 mm
Kaj je v škatli?
- Philipsov parni aparat serije 7000 STH7030/10
- Rokavice
- Primer
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.