Philips DST7040/80 parni likalnik, 2800 W, samodejni izklop, samočiščenje, škropljenje, zlata / črna

simbolična fotografija

Philips DST7040/80 parni likalnik, 2800 W, samodejni izklop, samočiščenje, škropljenje, zlata / črna
Philips DST7040/80 parni likalnik, 2800 W, samodejni izklop, samočiščenje, škropljenje, zlata / črna
Philips DST7040/80 parni likalnik, 2800 W, samodejni izklop, samočiščenje, škropljenje, zlata / črna
Philips DST7040/80 parni likalnik, 2800 W, samodejni izklop, samočiščenje, škropljenje, zlata / črna
Philips DST7040/80 parni likalnik, 2800 W, samodejni izklop, samočiščenje, škropljenje, zlata / črna
številka artikla
32104823
OEM
DST7040/80
Proizvajalec
Philips
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Likalnik Philips DST7040/80

Visoko zmogljiv likalnik Philips DST7040/80 je popoln pomočnik za vse vrste tkanin. Z močjo 2800 W, neprekinjenim izhodom pare 50 g/min in parnim udarom 250 g je ta likalnik kos tudi najzahtevnejšim opravilom.

Brezhibno glajenje tkanin

Philipsov likalnik DST7040/80 uporablja tehnologijo SteamGlide Elite za gladko in brezhibno gibanje po tkaninah. Ta tehnologija zagotavlja, da je likalnik zelo odporen proti praskam.

Enostavno vzdrževanje

Likalnik je opremljen s sistemom Quick Calc Release za enostavno odstranjevanje vodnega kamna. Ta sistem koncentrira vodni kamen v odstranljivo posodo, ki jo je enostavno izprazniti.

Navpično kuhanje v pari

Philips DST7040/80 je idealen tudi za navpično parjenje visečih oblačil ali zaves. Likalna deska ni potrebna.

Sistem za zaustavitev kapljanja

Inovativni sistem Drip-stop preprečuje iztekanje vode iz likalnika, zato med likanjem ni mokrih madežev.

Ključne lastnosti

  • Visoka zmogljivost za enostavno in učinkovito likanje
  • Neprekinjen izhod pare in parni sunek za popolno glajenje tkanin
  • Velika posoda za vodo s prostornino 300 ml
  • Funkcija proti nalaganju vodnega kamna za dolgotrajno odlično delovanje
  • Površina SteamGlide Elite za gladko drsenje po vseh vrstah tkanin
  • Navpično parjenje za viseča oblačila in zavese
  • Funkcija za preprečevanje kapljanja pred madeži med likanjem

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.