Philips HX9044/17 Philips Sonicare C3 Premium Plaque Control, nadomestne glave, standardna velikost, 4 kosi, prijemljive, bele barve
47,54 €
38,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Philips HX9044/17 Nadomestne glave Philips Sonicare C3 Premium za nadzor zobnih oblog
Odkrijte globinsko čiščenje brez napora
4-krat večji stik s površino zaradi naše prilagodljive tehnologije. Glava se prilagaja linijam vaših zob in dlesni.
Prilagodljive in mehke gumijaste stranice
Absorbirajo prevelik pritisk pri čiščenju in omogočajo, da v celoti izkoristite prednosti sonične tehnologije.
Opozorilo za zamenjavo glave
BrushSync™ vas opozori, ko je treba zamenjati glavo. Modre niti postanejo bele, ko je čas za zamenjavo.
Zasunljiva zasnova za enostavno zamenjavo
Glava se popolnoma prilega vsem zobnim ščetkam Philips Sonicare, razen modelom PowerUp Battery in Essence.
Do 10-krat boljše odstranjevanje zobnih oblog
Zaradi svoje prilagodljive zasnove odstrani do 10-krat več zobnih oblog tudi na težko dostopnih mestih.
Specifikacije
- Inteligentno prepoznavanje glave ščetke: Da:
- Mehkoba vlaken: srednje mehka
- Barva: Bela
- Material glave ščetke: Močvirje: mehke, prožne gumijaste stranice
- Niti, ki opozarjajo: izguba modre barve niti
- Velikost: standardna
Združljivost
Sistem za pritrditev glave je združljiv z večino modelov Philips Sonicare.
Kakovost in zmogljivost
Za optimalne rezultate je priporočljiva zamenjava glave vsake 3 mesece.
Paket vsebuje
4x nadomestne glave Premium Plaque Defense (C3)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.