Plačilni terminal SumUp AIR - SK

- 3%

simbolična fotografija

Plačilni terminal SumUp AIR - SK
številka artikla
AHEPR330002
OEM
823.6001.01
Proizvajalec
SUMUP
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 6.5.2024 že pri vas

56,60 €

55,08 €

45,15 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 53,97 €
Na zalogi 20 kos, 6.5.2024 že pri vas

55,08 €

56,60 €

45,15 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SumUp Air - plačilni terminal S plačilnim terminalom SumUp Air je sprejemanje kartičnih plačil enostavno. Sprejemajte vse najpogostejše debetne in kreditne kartice z napravo, ki jo spravite v žep. Brez pogodbenih obveznosti. Brez mesečnih provizij. Plačali boste le 1,95-odstotno provizijo za transakcije. ? Hitra registracija - za registracijo potrebujete le nekaj minut. Celoten postopek poteka prek spleta in brez nepotrebnega papirja. ? Sprejemanje plačil - transakcije lahko opravljate v svoji trgovini ali na poti. Vse, kar potrebujete, sta terminal SumUp in pametni telefon ali tablični računalnik. ? Prilagodljivost - vaše stranke lahko plačujejo brezstično, s čip kartico, zaščiteno s kodo PIN, ali prek Google Pay ali Apple Pay. ? Varnost - terminal izpolnjuje najstrožje varnostne zahteve (certifikat EMV in PCI). ? Neposredno nakazilo - prejeta sredstva bodo na vaš bančni račun nakazana v 2-3 delovnih dneh. Kako deluje? 1. Prenesite aplikacijo SumUp iz trgovine App Store za operacijski sistem iOS ali trgovine Google Play. 2. Ustvarite račun na spletni strani sumup.me ali prek aplikacije SumUp. 3. Prek povezave Bluetooth povežite plačilni terminal SumUp s svojim pametnim telefonom ali tabličnim računalnikom. 4. Začnite sprejemati kartična plačila in počakajte, da se ustrezna sredstva prenesejo neposredno na vaš bančni račun. Specifikacija izdelka: Meritve: 84 x 84 x 23 mm (v x š x g) Teža: 142 g Barva: bela Zaslon: bela barva: OLED Operacijski sistem, potreben za delovanje aplikacije: Android 4.4 ali iOS 9.0 in novejši Paket vsebuje: plačilni terminal z vgrajeno litijevo baterijo, polnilni kabel, nalepke in priročnik Garancija: 2 leti

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.