POCKETBOOK 740 Inkpad 3, temno rjava
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
POCKETBOOK 740 Inkpad 3, temno rjava
Prikaz
7,8-palčni zaslon EInk Carta™ HD z visoko ločljivostjo 1404 × 1872 in 300 DPI.
SMARTlight
Samodejno uravnava svetlost in barvno temperaturo glede na okolje.
Udobje
Tehta nekaj več kot 20 dekagramov, zato je idealen za potovanja in vsakodnevno uporabo.
Inteligentne funkcije
Senzor G za udobno branje v vseh položajih in senzor pokrova za samodejni prehod v način spanja.
Spomin
Vgrajen notranji pomnilnik 8 GB za shranjevanje knjig.
Napajanje
Dvojedrni procesor in 1 GB pomnilnika RAM za nemoteno obračanje strani.
Povezava Wi-Fi
Prenesite knjige s storitvami, kot so Dropbox, Send-to-PocketBook ali PocketBook Cloud.
Prednameščene e-knjige
97 vnaprej nameščenih brezplačnih e-knjig v 14 jezikih.
Podpora za zvočne knjige
Avdio adapter microUSB za poslušanje glasbe, zvočnih knjig in drugih zvočnih posnetkov v formatu MP3.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 7,8"
- Tehnologija zaslona: E-Ink
- Ločljivost zaslona: 1404 × 1872 slikovnih pik
- Zaslon na dotik: Da: .
- Frekvenca procesorja: 1000 (1 GHz) MHz
- Notranji pomnilnik: 8 GB
- Podprti formati besedila DOCX, ACSM, DJVU, DOC, EPUB, FB2, HTML, CHM, MOBI, PDF, PRC, RTF, TXT, FB2.ZIP
- Podprti zvočni formati: MP3, OGG
- Podprti formati slik: BMP, JPG, PNG, TIFF
- Podprte pomnilniške kartice / tip kartice: microSD, microSDHC
- Vgrajeni zvočniki: ne
- Jezik: kitajščina, angleščina, češčina, nemščina, slovaščina, francoščina, italijanščina, nizozemščina, portugalščina, ruščina, španščina
- Osvetlitev zaslona: Da:
- Wi-Fi: Da
- Bluetooth: ne
- 3G: Ne
- Izhod za slušalke: ne
- Priključek: micro USB
- Dimenzije izdelka: Širina izdelka 13,7 cm, višina izdelka 19,5 cm, globina izdelka 0,8 cm, teža izdelka 0,2 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.