Popravljen flip case Topic za Samsung Galaxy A32 5G, črn

- 16%

simbolična fotografija

Popravljen flip case Topic za Samsung Galaxy A32 5G, črn
Popravljen flip case Topic za Samsung Galaxy A32 5G, črn
številka artikla
3614272
OEM
FIXTOP-660-BK
Proizvajalec
Fixed
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Popravljen flip case Topic za Samsung Galaxy A32 5G, črn

EAN: 8591680122233

Opis izdelka

FIXED Topic je eleganten, tanek in praktičen ovitek tipa knjiga za vaš telefon. Izdelan je iz kakovostnega in trpežnega PU usnja, ki je zašito ob robovih, in zagotavlja zadostno zaščito telefona pred poškodbami.

Oblikovanje in delovanje

Sprednja stran ohišja na tečajih pokriva zaslon telefona in je pritrjena z magnetnim zapiranjem. Na notranji strani tečajnega dela je praktičen žep za kreditne kartice.

Kakovost in natančnost

Prozoren pokrov TPU v ohišju je prilagojen točno določeni vrsti telefona. Vsi nadzorni gumbi ostanejo popolnoma dostopni, prav tako priključek za polnjenje in zvočniki.

Praktična uporaba

Zaradi materiala iz gela, iz katerega je izdelan ovitek, je vstavljanje in odstranjevanje telefona enostavno. Na zadnji strani ohišja je luknja za kamero ali celo za čitalnik prstnih odtisov.

Priročnost in prilagodljivost

Zaradi domiselne zasnove lahko ohišje postavite v praktičen stojni položaj, kar boste cenili predvsem pri gledanju filmov ali video klicih.

Lastnosti:

  • kovček za knjigo
  • iz visokokakovostnega PU usnja
  • zasnovan za točno določeno vrsto telefona
  • notranji prozorni pladenj TPU
  • izjemno tanka zasnova
  • žep za kreditno kartico na notranji strani
  • magnetno zapiranje
  • popoln dostop do gumbov za upravljanje, priključkov in kamere
  • praktična funkcija stojala

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.