PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1 optični kabel 8K@60Hz 4K@120Hz 20m pozlačen
59,08 €
58,01 €
47,55 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
PremiumCord Optični kabel HDMI 2.1 z izjemno visoko hitrostjo
S tem sodobnim kablom HDMI povežite svoje avdio/video naprave.
Tehnične specifikacije
Vrsta kabla: HDMI 2.1 Ultra High Speed Aktivno optično vlakno.
Podpora HDMI: HDMI2.1, HDMI2.0 in HDMI1.4.
Ločljivost: 8K@60Hz, 4K@120Hz, YUV 4:4:4.
Največji prenos podatkov: 48 Gb/s.
Struktura kabla
Premer kabla: 5 mm.
Vsebuje 4x optično vlakno OM3 in 7x vodnike.
Priključki: HDMI tip A (19-pinski) moški HDMI tip A (19-pinski) moški.
Podprti formati
- 8K UHD (7680p) pri 60 Hz
- 4K UHD (3840p) pri 120 Hz
- 1080p FULL HD/1080i/720p/720i
Kabel je združljiv s HDMI 2.0a, 2.0, 1.4 in nižjimi različicami.
Funkcije in podpora
Podpira eARC, ARC, HEC, EDID, DDC, CEC, HDR, VRR, ALLM, podvzorčenje barv 4:4:4, 3D video, HDCP1.4/HDCP2.2/HDCP2.3.
Podpira večdimenzionalne zvočne formate (Dolby Atmos in DTS:X itd.), bitni tok Dolby TrueHD in DTS-HD Master Audio.
Podpira povratni zvočni kanal (ARC), ethernetni kanal HDMI (HEC) in EDID.
Napajanje z vodilom HDMI porabi manj kot 250 mW, ne potrebuje zunanjega napajanja.
Oblikovanje in gradnja
Debelina optičnega kabla 5 mm.
Optična vlakna: OM3 Multimode Optično vlakno.
Pozlačeni priključki v kovinskih pokrovčkih.
Prilagodljiv optični kabel za majhen polmer upogibanja: 20 mm.
Kabel je zapakiran v papirnati škatli z navodili ter označen z opisom in kodo EAN.
Dimenzije priključka: VxŠxG / 53x19x9mm (dimenzije priključka brez vtičnice).
Podpora za Sony PS5.
Kovinsko ohišje priključka zagotavlja dolgotrajno trdnost in dobro toplotno sevanje.
Barva kabla: črna.
Barva priključka: črna/modra.
Dolžina kabla: 20 m.
Uporabite
Kabel vsebuje aktivno elektroniko, ki deluje le v eni smeri signala.
Kabel je treba vedno priključiti pri izklopljenih napravah in le v smeri, ki je označena na kablu.
Priključek z oznako "Vir" je vedno priključen na pretočno napravo (DVD, Blueray).
Priključek z oznako "Display" je vedno priključen na prikazovalno napravo (LCD, TV, projektor).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.