Prenosni brezžični ročni sesalnik Navitel CL100
76,85 €
62,99 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Enostavno prenosen in kompakten 11,1 V akumulatorski ročni sesalnik je idealen za hitro čiščenje v avtomobilu, doma, pisarni ali delavnici. Po končanem delu lahko sesalnik NAVITEL CL100 preprosto shranite v predal za rokavice v vozilu, na mizo ali v omaro. Zahvaljujoč filtrirni tehnologiji HEPA sesalnik NAVITEL CL100 med delovanjem preprečuje, da bi se drobni prašni delci sproščali nazaj v zrak, praktična vgrajena posoda pa zaradi svoje velikosti zajame manjšo nesnago. Zahvaljujoč pametni zasnovi je sesalnik enostaven za držanje in uporabo. Poleg tega je čiščenje priročnejše zaradi upravljanja z eno roko. Visoko zmogljiv motor zagotavlja neverjetno sesalno moč do 13 kPa, kar je dovolj za skoraj vsako umazanijo ali drobtine, ki jih najdete v svojem vozilu ali domu. Filter, ki ga je mogoče oprati, lahko po čiščenju odstranite in ponovno uporabite ter tako ohranite enako sesalno moč. Filter je treba po vsaki uporabi očistiti in posušiti, da se poveča sesalna moč za nadaljnjo uporabo. Sesalnik NAVITEL CL100 s tehnologijo filtriranja HEPA z zbiralno košaro EZ Clear preprečuje ponovno sproščanje drobnih prašnih delcev v zrak med delovanjem. Prah ostane v prozorni zbiralni košarici. Z maso 570 g je dovolj majhen in kompakten, da ga lahko prenašate kamor koli, in ne zavzame veliko prostora. Ključne lastnosti: * Li-ionska baterija, 11,1 V, 2200 m?h * električna moč 100 W * Čas delovanja pri nizki hitrosti - do 20 min, pri visoki hitrosti - do 13 min * Priključek USB tipa C za polnjenje * Čas polnjenja ? 3 h * Napajanje varnostne svetilke z močjo 0,7 W * Teža 570 g Vsebina paketa: * Sesalnik Navitel CL100 * zaščitno ohišje * univerzalna šoba * napajalni kabel USB-C * uporabniški priročnik * garancijski list
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.