Prenovljen® iPhone 11 Black 128GB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Prenovljen® iPhone 11 Black 128GB
Splošni opis
Renewd® iPhone 11 je eleganten pametni telefon s 6,1-palčnim zaslonom Liquid Retina HD. Zaslon ima ločljivost 1792 x 828 px in tehnologijo IPS. Telefon je odporen na vodo in prah po standardu IP68.
Fotoaparati
Sprednja kamera ima ločljivost 12 megapikslov. Zadnjo dvojno kamero sestavljata objektiva z ločljivostjo 12 Mpx 12 Mpx. Telefon je mogoče odkleniti s funkcijo Face ID, ki skenira vaš obraz.
Baterija in povezljivost
Telefon ima litij-lonsko baterijo s kapaciteto 3110 mAh. Podpira hitro polnjenje Qi. Telefon je opremljen z Bluetooth 5.0, Wi-Fi 6, NFC in GPS. Operacijski sistem telefona je iOS 13.
Oblikovanje in obdelava
iPhone 11 ima elegantno obliko in kakovostno izdelavo. Uporaba vrhunskih materialov zagotavlja dolgo življenjsko dobo naprave.
Prikaz
Zaslon podpira tehnologijo True Tone, ki zagotavlja pristno reprodukcijo barv. Tehnologija Haptic Touch omogoča hiter dostop do funkcij prek kontekstnih menijev in bližnjic.
Fotografija
Z dvema glavnima kamerama lahko zajamete širokokotne in ultraširokokotne slike. Sprednja kamera je idealna za selfije. Nočni način vam omogoča, da posnamete kakovostne fotografije tudi v slabših svetlobnih pogojih.
Procesor
Telefon poganja inteligentni procesor A13 Bionic, ki deluje s tehnologijo Neural Engine za strojno učenje.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 6,1"
- Vrsta zaslona: Liquid Retina (IPS)
- Ločljivost zaslona: 1792 × 828
- Proizvajalec procesorja: Apple
- Model procesorja: A13 Bionic
- Število jeder: šestjedrno
- Vrsta kartice SIM: nano SIM eSIM
- Konfiguracija kartice: ena SIM eSIM
- Stopnja zaščite: IP68
- Operacijski sistem: iOS 13
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Velikost pomnilnika RAM: 4 GB
- Brezžične tehnologije: 4G/LTE, GPS, NFC, Wi-Fi, Bluetooth
- Število objektivov zadnje kamere: 2
- Ločljivost zadnje kamere: 12 12 Mpx
- Ločljivost sprednje kamere: 12 Mpx
- Vrsta baterije: Li-Ion
- Moč polnjenja: 18
- Priključek: strela
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.