Prenovljen® iPhone SE 2020 črn 64GB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Prenovljen® iPhone SE 2020 črn 64GB
Trajnostno in kakovostno
Prenovljeni iPhone je rabljen iPhone najvišje možne kakovosti, ki deluje tehnično brezhibno.
Zakaj Renewd?
Z vsakim prodanim iPhonom Renewd je donacija namenjena projektu pogozdovanja v Etiopiji.
Ko kupite iPhone Renewd, zmanjšate stroške in prispevate k bolj trajnostni prihodnosti.
Zakaj je Renewd tako zanesljiv?
- 100 % originalni deli: vsaka naprava vsebuje 100 % originalnih delov
- Odlično tehnično stanje: vsak iPhone Renewd je v odličnem tehničnem stanju
- Certificirani strokovnjaki: Vsak iPhone Renewd temeljito pregledajo in očistijo certificirani strokovnjaki
Trajnostna embalaža in najnovejša programska oprema
Vsak iPhone Renewd je na voljo v trajnostni embalaži in je posodobljen na najnovejšo različico sistema iOS, ki je na voljo v času preskušanja.
Uradno potrdilo
iPhone iz podjetja Renewd je opremljen z uradnim nizozemskim certifikatom Refurbished.
Za pridobitev tega certifikata morajo izdelki in podjetje izpolnjevati stroge zahteve glede kakovosti in storitev.
Postopek obnove
Postopek Renewd je popolnoma usklajen s postopkom proizvajalca, zato so izdelki še bolj trajnostni.
Z uporabo originalnih delov izpolnjujemo Applove stroge trajnostne zahteve.
2-letna garancija ter brezplačna odstranitev in vrnitev
Če gre z vašim iPhonom kaj narobe, ste upravičeni do dveletne garancije ter brezplačne storitve prevzema in vračila.
Vaš iPhone bomo prevzeli na vašem domu in vam ga po popravilu vrnili.
Na kratko: Renewd:
- Cenovno ugodno in okolju prijazno
- 100 % originalni deli
- Najstrožji nadzor na trgu
- V celoti v skladu z zahtevami proizvajalca
- Brezplačna odstranitev in vrnitev blaga
Upoštevajte, da gre za rabljene izdelke, ki imajo lahko minimalne znake uporabe.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.