PRO PLAN CAT KITTEN piščanec 10 kg
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Opis in parametri
PRO PLAN CAT KITTEN piščanec 10 kg
Opis izdelka
Popolna hrana za mačke, ki podpira zdrav razvoj. Primerna tudi za breje in doječe mačke.
Značilnosti
- Granule za mačke od 1 do 12 mesecev
- Primerno za breje in doječe mačke
- Okusna hrana z visoko vsebnostjo piščanca
- Vsebuje DHA, ki podpira razvoj oči in možganov
- Uravnotežena vsebnost mineralov in visoka vsebnost beljakovin
- Spodbuja zdravo rast kosti in mišic
- Recept je primeren tudi za kastrirane mačke
Poseben recept
Ta formula je posebej zasnovana tako, da zadosti vsem prehranskim potrebam vašega mucka v prvem letu življenja.
Kombinacija hranil OPTISTART®
Dokazano je, da krepi zdravje črevesja in zmanjšuje tveganje za prebavne težave pri mačkah.
Mlezivo
Prispeva k ravnovesju črevesne mikroflore in krepi odpornost.
Spodbujanje zdravega vida in razvoja možganov
Zaradi vsebnosti DHA podpira zdrav vid in razvoj možganov.
Navodila za hranjenje
Priporočeni dnevni odmerek (g/dan): starost mačk od 6 do 12 tednov: 20-70 g, starost mačk od 12 do 26 tednov: 40-95 g, starost mačk od 26 do 52 tednov: 95-45 g.
Predložitev
Mačke lahko postopoma naučite jesti hrano PRO PLAN KITTEN od 3 do 4 tedna starosti. Hrano zmešajte z vodo, da jo bo maček lažje žvečil.
Shranjevanje
Hrano shranjujte v hladnem in suhem prostoru.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.