Projektor EPSON LightScene EV-110 - 1280x800, 2200ANSI, 2.500.000:1, USB, LAN, WiFi, HDMI
2 800,71 €
2 295,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Projektor EPSON LightScene EV-110
EV-110 je inovativna rešitev za lasersko projiciranje. Z močjo 2 200 lumnov lahko ustvarjate doživljajske projekcije in digitalne oznake.
Projektor je idealen za oglaševalske površine, gostinske dogodke, poslovne prostore in razstave. Njegova glavna prednost je kombinacija osvetlitve in projekcije v eni napravi.
Ustvarjanje slike brez robov
Z izkustveno projekcijo lahko ustvarite slike brez robov in kombinirano projekcijo iz več naprav.
Brezhibna projekcija
Funkcija GPI zagotavlja nemotene projekcije, ki jih sprožijo senzorji.
Prilagodljiva namestitev
Projektor lahko namestite na strop, samostojno ali na svetlobno palico.
Enostavno in takojšnje projiciranje
Z vgrajenim medijskim predvajalnikom in preprosto integracijo sistema CMS lahko takoj začnete s predvajanjem.
Dolga življenjska doba
Epsonova tehnologija zagotavlja dolgo življenjsko dobo in petletno garancijo.
Specifikacije
- Tehnologija 3LCD
- Barvna svetlobna moč: 2.200 lumnov
- Ločljivost: WXGA, 1280 x 800, 16 : 10
- Kontrastno razmerje: 2.500.000 : 1
- Vir svetlobe: laser
- Popravek trapeza: Ročno navpično: ± 45°, ročno vodoravno ± 40°.
- Reprodukcija barv: 16,77 milijona barv
Povezovanje
- USB 2.0 tipa A, USB 2.0 tipa B (samo servis)
- Vmesnik Ethernet (100 Base-TX / 10 Base-T)
- Brezžični LAN b/g/n (2,4 GHz), vhod HDMI
- Zvočni izhod, stereo priključek mini-jack
- Vtičnica za kartico SD, predvajanje kartice SD
- Brezžični LAN a/n (5 GHz)
Vsebina paketa
- Pokrov kabla
- Enota za neposredno montažo
- Sponka za kabel HDMI
- Napajalni kabel
- Daljinski upravljalnik z baterijami
- Komplet uporabniških priročnikov
- Imbus ključ
- Komplet varnostne žice
Izdelek ima EAN 8715946689326 in ima 60-mesečno garancijo ali 12.000 ur delovanja.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.