Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta

- 9%

simbolična fotografija

Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
Računalniška igra The Witcher 3 Wild Hunt Edition Igra leta
številka artikla
31076786
OEM
800004399
Proizvajalec
CD Projekt
0 ocen
Na zalogi 5 kos, 9.5.2024 že pri vas

14,34 €

13,10 €

10,74 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 13,03 €
Na zalogi 5 kos, 9.5.2024 že pri vas

13,10 €

14,34 €

10,74 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Čarovnik 3: Divji lov - izdaja igre leta

Opis

Igra The Witcher 3: Wild Hunt je najbolj nagrajena igra leta 2015. Ta izdaja igre leta vključuje osnovno igro in vso dodatno vsebino.

Glavne značilnosti

Postanite profesionalni ubijalec pošasti in se podajte na epsko pustolovščino v odprtem svetu.

O izdaji igre leta

  • Vključuje oba podatkovna diska zgodbe
  • Več kot 50 ur dodatne vsebine
  • Vključuje vso dodatno vsebino

Najbolj podcenjena igra leta 2015

Podali se boste na epsko iskanje preroškega otroka, živega orožja, ki lahko povzroči uničenje brez primere.

Značilnosti

  • Igraj kot visoko usposobljen morilec pošasti za najem
  • Masakrirajte nasprotnike kot profesionalni morilec pošasti
  • Lovite najrazličnejše eksotične pošasti
  • Zaslužek vlagajte v nadgradnjo orožja in nakup lastnega oklepa.

Ogromen odprt svet

Potujte po fantastičnem odprtem svetu: raziskujte pozabljene ruševine, jame in razbitine ladij.

EDITION Igra leta

  • Vključuje podatkovna diska Heart of Stone in Of Wine and Blood
  • Omogoča dostop do vseh do zdaj izdanih dodatnih vsebin
  • Vključuje vse tehnične in grafične posodobitve

Parametri

Za napravo
Žanr
Igra
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.