Razkužilo univerzalno Satur badex 5L

- 4%

simbolična fotografija

Razkužilo univerzalno Satur badex 5L
številka artikla
511300737
Proizvajalec
Satur badex
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

6,06 €

5,80 €

4,75 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 5,70 €
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

5,80 €

6,06 €

4,75 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Tekoče belilo in razkužilo.
Razkuževanje tal, kuhinjskih in higienskih pripomočkov, sanitarne opreme, stranišč, umivalnikov, igrač:
Uporabite raztopino iz 1 l izdelka in 9 l vode. Močno umazanijo najprej mehansko odstranite. Igrače, predmete in površine, ki pridejo v stik z živili, po 30 minutah sperite s pitno vodo.
Dezinfekcija pitne vode v vodnjakih:
Odmerite 20 ml pripravka na 1 m³ pitne vode. Najprej odmerek zmešajte v 10 l vode, nato pa postrgajte vodno površino vodnjaka. Po 30 minutah se voda razkuži, hkrati pa se razporedi aktivna snov.
Razkuževanje vode v bazenih:
Izdelek se sezonsko uporablja za obratovanje bazenov.
Začetni odmerek: za prvo obdelavo bazena odmerite 150 ml sredstva na 3 m³ vode. Najprej zmešajte odmerek v 10 l vode in ga nato po delih vlijte v bazen.
Vzdrževalni odmerek: za rutinsko dezinfekcijo in vzdrževanje pravilne koncentracije prostega klora v bazenu odmerite 80 ml na 3 m³ vode.
Šokovni odmerek: v primeru alg, dolgotrajne vročine ali povečanega prometa takoj odmerite 250 ml izdelka na 3 m3 vode.

Predpomivanje in beljenje v avtomatskih pralnih strojih:
V boben pralnega stroja nalijte raztopino 1 l vode in 100 ml izdelka. Pri pralnih strojih z dozirnikom za belilo vlijte odmerek neposredno v dozirnik. Oblačila položite v pralni stroj, dodajte pralno sredstvo in zaženite program.
Ročno namakanje in beljenje perila:
Uporabite 500 ml izdelka na 40 l vode. Pralno perilo namakajte 1-2 uri in ga po temeljitem izpiranju operite ročno ali v avtomatskem pralnem stroju.
Ne uporabljajte na volni, svili in poliamidnih vlaknih.
Toleranca: previdnost! Ne uporabljajte skupaj z drugimi izdelki. Lahko sprošča nevarne pline (klor).

OPOZORILO
Standardni stavki o nevarnosti:
H315 Dražilno za kožo
H318 Povzroča resne poškodbe oči
H400 Zelo strupeno za vodne organizme
H411 Zelo strupen za vodne organizme z dolgotrajnimi učinki

Navodila za varno ravnanje:
P102 Hraniti zunaj dosega otrok.
P273 Izogibajte se sproščanju v okolje.
P280 Nosite zaščitne rokavice/očala/obrazni ščitnik.
P301 P330 P331 PRI zaužitju: Izperite usta. NE povzročajte bruhanja.
P305 P351 P338 PRI POŠKODBI OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite kontaktne leče, če so nameščene in če jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem.
P304 P340 PRI DIHANJU: Osebo premaknite na svež zrak in jo držite v položaju, ki omogoča lažje dihanje.
P310 Takoj pokličite informacijski center za toksične snovi.
P501 Odstranite vsebino/embalažo v skladu z lokalnimi/regionalnimi/nacionalnimi/mednarodnimi predpisi.

DOSTAVA SAMO V OSTRAVI IN OKOLICI ALI OSEBNI PREVZEM. DOSTAVA Z DOSTAVNO SLUŽBO ALI PAKETNO DOSTAVO NI MOGOČA.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.