Razmaščevalec Jar Professional ultra močan 750ml

- 4%

simbolična fotografija

Razmaščevalec Jar Professional ultra močan 750ml
številka artikla
511301143
OEM
PG210013
Proizvajalec
Jar
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

6,51 €

6,23 €

5,11 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 6,12 €
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

6,23 €

6,51 €

5,11 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Razmaščevalec je zasnovan za profesionalne kuhinje in se lahko varno uporablja na vseh površinah, ki pridejo v stik z živili, vključno s kuhinjskimi napravami in opremo. Primeren je zlasti za peči, nape, delovne površine, okoli cvrtnikov itd. Varno ga lahko uporabljate na vseh pralnih površinah, kot so jeklo, nerjavno jeklo, emajl, keramika, marmor ali melamin. Vsebuje kombinacijo površinsko aktivnih snovi in je zelo alkalen, zato omogoča odlične rezultate pri čiščenju velikih maščobnih oblog. Brez parfumov in belilnih sestavin.
Ni primerno za aluminij in kamnite površine (modri kamen). Izogibajte se dolgotrajnemu stiku z lakiranimi in prevlečenimi površinami, vključno z linolejem ali kontrolnimi nalepkami.

Opozorilo:
Standardni stavki o nevarnosti
H319 - Povzroča hudo draženje oči.

Navodila za varno ravnanje
P102 - Hraniti zunaj dosega otrok.
P305 P351 - PRI ZADRŽEVANJU OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo.
P260 - Ne vdihavajte aerosolov.
P501 - Odstranite vsebino/embalažo v ustreznem lokalnem obratu, odobrenem za odstranjevanje
odpadki.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina
Vonj

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.