Razmaščevalec za razmaščevanje Dobro opravljeno razpršilo 750ml

- 4%

simbolična fotografija

Razmaščevalec za razmaščevanje Dobro opravljeno razpršilo 750ml
številka artikla
511300653
Proizvajalec
Well Done
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 7.5.2024 že pri vas

4,83 €

4,62 €

3,79 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 4,54 €
Na zalogi > 20 kos, 7.5.2024 že pri vas

4,62 €

4,83 €

3,79 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Kakovostno razmaščevalno sredstvo z visoko učinkovitostjo. Hitro deluje in učinkovito odstranjuje umazanijo s štedilnikov, pečic, žarov, cvrtnikov, kotlov in močno umazane posode iz nerjavečega jekla. Odlično odstranjuje sledi opeklin, saj in maščob. Maščoba se raztopi in se zlahka odstrani.
Razmaščevalec nanesite na umazano površino, na zažgano, mastno površino, površino z madeži saj ali na ostanek zažganine. Počakajte 2 do 3 minute, obrišite s krpo in nato sperite z vodo. Postopek ponovite na posebej umazanih mestih. Pred uporabo pršilnik obrnite, po uporabi pa ga ponovno obrnite.

Opozorilo:
Vsebnost nevarnih snovi
Kalijev hidroksid, 2-aminoetanol, 2-butoksietanol. Sestava v skladu z Uredbo ES o detergentih 648/2004: <5 % amfoternih površinsko aktivnih snovi, <5 % fosfatov.

H290 Lahko je jedek za kovine.
H302 Zdravju škodljivo ob zaužitju.
H312 Zdravju škodljivo v stiku s kožo.
H314 Povzroča hude poškodbe kože in oči.
H315 Draži kožo.
H319 Povzroča hudo draženje oči.
H332 Zdravju škodljivo pri vdihavanju.
H335 Lahko povzroči draženje dihal.
P102 Hraniti zunaj dosega otrok.
P271 Uporabljajte samo na prostem ali v dobro prezračevanih prostorih.
P280 Nosite zaščitne rokavice/zaščitna oblačila/očala/obrazni ščitnik.
P303 P361 P353 V PRIMERU SODELOVANJA S KOŽO (ali lasmi): takoj odstranite vsa okužena oblačila. Izperite kožo z vodo/prhanjem.
P305 P351 P338 PRI POŠKODBI OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite kontaktne leče, če so na mestu in če jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem.
P310 Takoj pokličite TOXIKOLOŠKI INFORMACIJSKI CENTER/zdravnika/ tel. 224 919 293 ali 224 915 402 (24 ur na dan)
P501 Odstranite vsebino/embalažo v skladu z navodili na izdelku.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina
Vonj

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.