Razvlažilec zraka TrueLife AIR DH5 Touch - razvlažilec zraka
285,08 €
258,77 €
212,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Razvlaževalnik zraka TrueLife AIR DH5 Touch
Razvlaževalnik zraka, ki služi tudi kot čistilec zraka.
Znebite se vlažnih sten, plesni in zastarelega zraka.
Lastnosti in prednosti
- Kondenzacija do 12 l vode na dan.
- Upravljanje z zaslonom na dotik.
- Zaradi koles je premikanje enostavno.
- Samodejni izklop, ko je rezervoar poln.
- Ima cev za odvajanje vode.
- Deluje lahko neprekinjeno.
- Časovnik in nočni način za priročno uporabo.
Čisto in zdravo gospodinjstvo
Razvlaževalnik zraka odstrani do 12 litrov vode na dan.
Izboljša kakovost zraka z odstranjevanjem virusov in bakterij.
Razvlaževalnik zraka lahko deluje neprekinjeno, če priključite cev za odvajanje vode.
Pametni načini
- Časovnik je nastavljiv na zaslonu na dotik.
- Nočni način za tišje delovanje.
- Poseben način za sušenje perila.
Enostavno upravljanje in rokovanje
- Intuitivno upravljanje z zaslonom na dotik.
- Spremljanje vrednosti vlažnosti.
- Zaradi vgrajenih kolesc ga je enostavno premikati.
- Čista in zanimiva zasnova.
Parametri Odvlaževalnik zraka TrueLife AIR DH5 Touch
- Zmogljivost razvlaževanja: 12 l/dan
- Prostornina zalogovnika: 2,5 l
- Priporočena velikost sobe: 45 m2
- Moč: 210 W
- Raven hrupa: 37 dB
- Časovnik: 1 - 24 ur
- Delovna temperatura: 5 °C - 35 °C
- Vrsta okolju prijaznega hladilnega sredstva: R290
- Indikator vlažnosti: Da: .
- Nastavitve vlažnosti: Da - 30-80 %.
- Število načinov delovanja ventilatorja: 2 (počasi/hitro)
- Samodejni način: Da:
- Način mirovanja: Da
- Način sušenja perila: Da .
- Sistem proti zmrzovanju: da
- Indikacija polnega rezervoarja: Da
- Samodejni izklop: da
- Čiščenje zraka: Da:
- Cev za neprekinjeno odvajanje vode: da
- Kolesa: Da: .
- Dimenzije: 250×250×460 mm
- Teža: 11 kg
- Dolžina napajalnega kabla: 1,8 m
Vsebina paketa
- 1× TrueLife AIR razvlaževalnik zraka DH5 Touch
- 1× odtočna cev
- 1× priročnik
- 1× varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.