realme LED Wi-FI Smart Bulb 12W
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
16 milijonov barv
Pametna žarnica Realme LED podpira do 16 milijonov barv in pokriva skoraj vse barve, ki jih človeško oko lahko razloči. Žarnico lahko spremenite v poljubno barvo, s katero želite okrasiti svoj dom.
Ples z glasbo Način svetlobnega vala
Pametna žarnica Realme LED lahko samodejno prepozna ritem vaše glasbe. Način Light Wave se sinhronizira s katero koli pesmijo in se s stalno spreminjajočo se svetlobo odziva na ustrezno vzdušje. Doživite svojo glasbo na povsem nov način.
Popestrite si razpoloženje
Izjemno širok razpon barvnih temperatur odraža različna razpoloženja in vzdušja. V aplikaciji Realme Link lahko izbirate med različnimi brezplačnimi scenskimi načini, ki ustrezajo vašemu razpoloženju ob različnih priložnostih.
Energetsko učinkovitejši
Čista bela svetloba odraža pravo barvo vašega bivalnega prostora. 9W in 12W žarnice so skoraj tako svetle kot običajne 60W in 75W žarnice, zato prihranijo več energije.
Skrb za oči - Varna svetloba
Skrbno smo razmislili o zaščiti oči naših uporabnikov. Pametna žarnica Realme LED ne oddaja potencialno škodljive modre svetlobe. Poseben vgrajen čip za zatemnitev z lastnim algoritmom zagotavlja svetlobo, ki ne utripa in varuje vaš vid.
Upravljanje žarnice z aplikacijo realme Link
Realme Link omogoča upravljanje več pametnih žarnic v skupinah ter deljenje nadzora z družino in prijatelji - vse to prek povezave Realme Link.
Zaščita pred izpadom napajanja
V primeru nenadnega izpada električnega toka se sproži funkcija zaščite pred izpadom napajanja in prepreči samodejni vklop žarnic po ponovni vzpostavitvi napajanja.
Google Assistant in glasovno upravljanje Alexa
Deluje z Amazon Alexa in Google Assistant. Preprosto vnesite glasovni ukaz za upravljanje in prilagajanje žarnice.
Resnična kakovost - 13 let življenja
Varnost žarnic je naša prednostna naloga. Pametna žarnica Realme LED podpira široko vhodno napetost in je zasnovana z zaščito pred prenapetostjo, ki zagotavlja varno uporabo. Izdelan je tudi iz materiala, odpornega na visoko temperaturo in plamen, ki zagotavlja vzdržljivost za večletno uporabo.
Tehnični parametri:
- Vtičnica: E27
- Poraba energije: 12 W
- Barvna temperatura: 1700K-6500K
- Svetlobni tok: 1000 lm
- Povezljivost: wifi 802.11 b/g/n
- Delovne temperature: od -20 do 45 °C
- Delovna vlažnost: od 0 % do 85 % RH
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.