Redmi 10C 4GB/64GB Grafitno siva
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Učinkovit, hiter in zmogljiv čipset Snapdragon 680
Redmi 10C je opremljen s procesorjem Snapdragon 680, izdelanim po najsodobnejšem 6nm postopku, ki zagotavlja najvišjo taktno frekvenco do 2,4 GHz, kar zagotavlja učinkovito in zmogljivo delovanje ter varčevanje z energijo. Redmi 10C s pomnilnikom UFS 2.2 omogoča hitrejše zapisovanje, kar pomeni hitrejše nameščanje in nalaganje vseh vaših najljubših aplikacij.
Fotografije visoke ločljivosti z glavno kamero s 50 MP
Redmi 10C je opremljen z glavno kamero visoke ločljivosti 50 MP za snemanje ostrih fotografij in videoposnetkov ter globinsko kamero 2 MP, ki pomaga doseči učinek naravne zameglitve ozadja pri fotografiranju portretov. Poleg tega ima tudi nočni način, ki fotografijam v slabih svetlobnih pogojih doda več podrobnosti, in funkcijo Movie Frame za ustvarjanje filmskih učinkov na fotografijah.
Vključujoča zabava na velikem zaslonu
Redmi 10C ima velik 6,71-palčni zaslon s kapljično piko, ki ponuja poglobljeno izkušnjo gledanja za vsakodnevno zabavo. Redmi 10C podpira tudi pretakanje Widevine L1 HD, ki omogoča pretakanje videoposnetkov HD iz storitev Netflix ali Amazon Prime Video, tako da lahko uživate ob gledanju svojih najljubših filmov. Redmi 10C je opremljen tudi z zmogljivim glasnim zvočnikom in 3,5-milimetrskim priključkom za slušalke, ki dopolnjujeta vašo avdiovizualno izkušnjo.
Baterija z dolgo življenjsko dobo in 18W hitrim polnjenjem
Redmi 10C je opremljen z baterijo z zmogljivostjo 5 000 mAh, ki zagotavlja dovolj energije za ves dan. S podporo za hitro polnjenje do 18 W lahko več časa porabite za igranje in manj za polnjenje.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 6,71-palčni zaslon HD Dot Drop
- Ločljivost zaslona: 1650x720
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 680
- Število jeder: 8
- Frekvenca jedra: do 2,4 GHz
- Grafični procesor: Qualcomm Adreno™ 610
- Operacijski sistem: MIUI 13 temelji na Androidu 11
- Operativni pomnilnik: 4 GB
- Notranji pomnilnik: 64 GB
- Zadnja kamera: 50 2 Mpx
- Sprednja kamera: 5 Mpx
- Bliskavica: Da
- Bluetooth: 5.0
- Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
- Vhod za slušalke: 3,5 mm priključek
- Različica USB: USB-C
- Dvojna SIM / vrsta kartice SIM: dvojna SIM, nano SIM
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh
- Senzorji: čitalnik prstnih odtisov, merilnik pospeška, žiroskop, senzor bližine, kompas
- Radio FM: Da
- Druge funkcije:NFC
- Višina: 169,59 mm
- Širina: 76,56 mm
- Globina: 8,29 mm
- Teža: 190 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.