Redmi Smart Band 2 GL Slonokoščena kost

- 29%

simbolična fotografija

Redmi Smart Band 2 GL Slonokoščena kost
Redmi Smart Band 2 GL Slonokoščena kost
Redmi Smart Band 2 GL Slonokoščena kost
številka artikla
31239849
OEM
44488
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

35,51 €

25,10 €

20,57 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 24,20 €
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

25,10 €

35,51 €

20,57 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Redmi Smart Band 2 GL Slonokoščena kost

EAN: 6934177798283

Večji zaslon za boljše gledanje

Velik 1,47-palčni zaslon TFT ima za 10,5 %* večjo površino zaslona, zato je lažje berljiv.

Ultratanko telo

Novi in izboljšani trak Redmi Smart Band 2 je presenetljivo tanek in lahek.

30 Fitnes načini

Več kot 30 načinov fitnesa, kot so tek na prostem, joga in pohodništvo, ki vam pomagajo doseči fitnes cilje.

Vodotesnost do 50 metrov

Vodoodpornost 5ATM pomeni, da vam v mokrem okolju ali v bazenu ni treba sneti pametnega traku Redmi Smart Band 2.

Merjenje kisika v krvi

Nasičenost krvi s kisikom (SpO2) kaže količino kisika v krvi. Po potrebi opravite meritev SpO2.

Spremljanje kakovosti spanja

Zapestnica spremlja spanje in kratke dremeže ter zagotavlja podrobna poročila o vaših vzorcih spanja.

Enostavno polnjenje

Magnetno polnjenje z izjemno dolgo življenjsko dobo baterije do 14 dni.

Tehnične specifikacije

  • Vrsta zaslona: TFT
  • Velikost zaslona: 1,47"
  • Barvna globina: 16 bitov
  • Svetlost zaslona: Do 500 nitov
  • Ločljivost: 172 x 320,247 PPI
  • RAM: 192 KB
  • ROM: 8 MB
  • Vodoodpornost: 5 ATM
  • Brezžično: Bluetooth 5.1
  • Senzorji: 3-osni merilnik pospeška, senzor PPG
  • Aplikacija. Mi Fitness
  • Kapaciteta baterije: LiPo, 210 mAh
  • Pripravljenost: 14 dni običajne uporabe
  • Čas polnjenja: približno 2 uri
  • Material traku: TPU
  • Teža: 26,4 g

Vsebina paketa

  • Redmi Smart Band 2 1x
  • Trak 1x
  • Uporabniški priročnik 1x
  • Polnilni kabel 1x

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Povezljivost
Vrsta zaslona
Funkcija
Kapaciteta baterije
Namen
Prikaz časa
Funkcija ure
Jezik vmesnika
Združljiv OS
Material ohišja
Material pasu
Senzorji in Hardware
V paketu
Telefoniranje
Oblika številčnice
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Najmanjši obseg zapestja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.