Renewd® iPhone 11 Pro Midnight Green 64GB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Renewd® iPhone 11 Pro Midnight Green 64GB
Renewd® - trajnostna izbira za vaš novi iPhone.
Prispevajte k bolj zeleni prihodnosti in prihranite denar!
Kakovost in zanesljivost
iPhone Renewd® je rabljen iPhone najvišje možne kakovosti, ki je tehnično brezhiben.
Z vsakim prodanim iPhonom Renewd® podarimo donacijo za projekt pogozdovanja v Etiopiji.
Dokazana kakovost
iPhone Renewd® skrbno pregledajo in očistijo certificirani strokovnjaki ter ga preizkusijo z uradno programsko opremo proizvajalca.
Zagotavljamo, da vsaka naprava vsebuje 100 % originalnih delov in je v popolnem tehničnem stanju.
Trajnostna embalaža in posodobitve
Vsak iPhone Renewd® je na voljo v trajnostni embalaži in je posodobljen na najnovejšo različico sistema iOS, ki je na voljo v času preskušanja.
Certificiranje
Naš iPhone Renewd® je opremljen z uradnim nizozemskim certifikatom Refurbished.
Ta certifikat je svetovno priznan za rabljeno elektroniko in se podeljuje le izdelkom in podjetjem, ki izpolnjujejo stroge zahteve glede kakovosti in storitev.
Trajnost in storitve
Postopek Renewd® je popolnoma usklajen s postopkom proizvajalca, zato so naši izdelki še bolj trajnostni.
Uporabljamo samo originalne dele in izpolnjujemo Applove stroge trajnostne zahteve.
Zagotavljamo odlične storitve in v primeru težav ste upravičeni do 2-letne garancije ter lahko izkoristite našo brezplačno storitev prevzema in vračila.
Renewd® - cenovno ugoden in okolju prijazen!
Upoštevajte, da gre za rabljene izdelke, ki imajo lahko minimalne znake uporabe.
Povzetek
- Cenovno ugodno in okolju prijazno
- 100 % originalni deli
- Najstrožji nadzor na trgu
- V celoti v skladu z zahtevami proizvajalca
- Brezplačen prevzem in vračilo blaga
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.