Reyee RG-EW1200R Dvopasovni podaljšek Wi-Fi
55,83 €
45,76 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Reyee RG-EW1200R Dvopasovni podaljšek Wi-Fi
Reyee RG-EW1200R je podaljševalnik Wi-Fi, ki razširi pokritost vašega domačega omrežja.
Zaradi vgrajenih ojačevalnikov zagotavlja neprekinjen signal Wi-Fi po vsej hiši.
Ključne lastnosti
- Podpira podaljševalnik WiFi, usmerjevalnik AP in odjemalski usmerjevalnik.
- Podpira hiter brezžični vmesnik WiFi 5.
- Dvopasovni sistem WiFi za boljšo pokritost.
- Hitrost prenosa do 300 867 Mb/s.
- Indikator signala za enostavno preverjanje pokritosti.
- Podpira sistem Reyee mesh za stabilno povezavo.
- Vmesnik: 1 × 10/100 Mb/s LAN/WAN.
Enostavno upravljanje
Razširjevalnik Wi-Fi Reyee RG-EW1200R je enostavno nastaviti in upravljati.
S to kompaktno in prenosno napravo so vaše potrebe na dosegu roke.
Tehta le 0,25 kg in meri 128 mm x 102 mm x 60 mm.
Odlikuje ga napredna tehnologija MU-MIMO, ki omogoča hkratno delovanje do 24 uporabnikov.
Podaljševalnik se napaja iz električnega omrežja.
Tehnični parametri
Brezžične frekvence: 2,4 5 GHz (dvopasovno)
Standardi WiFi: 802.11n, 802.11a, 802.11ac, 802.11b/g, 802.11ac - wave2
MU-MIMO: Da
Hitrost prenosa - 5GHz [Mbps]: 866
Hitrost prenosa - 2,4 GHz [Mbps]: 300
Oddajna moč 2,4 GHz [dBm]: 20
Oddajna moč 5 GHz [dBm]: 27
Šifriranje WPA-PSK/WPA2-PSK
2,4 GHz MIMO: 2 x 2
5GHz MIMO: 2 x 2
Vrsta antene: fiksna
Število fiksnih anten: 2
Gostovanje: da
Dobitek antene [dBi]: 4
Tehnologija in udobje: Reyee Mesh, upravljanje v oblaku
Hitrost LAN: (1) 10/100Mbps LAN/WAN
Največja poraba energije [W]: 15
Napajanje z vtičem/ vtičnico: 230 V AC (neposredno v vtičnico)
Uporaba: Notranji
Gumbi za ponastavitev
Delovna temperatura [°C]: -10 do 45
Teža [g]: 250
Širina [mm]: 102
Višina [mm]: 128
Globina [mm]: 60
Način delovanja: usmerjevalnik AP, odjemalec usmerjevalnik (wisp), ponavljalnik
Privzet naslov IP: 10.44.77.254
Privzeto uporabniško ime in geslo: nastavljeno ob prvem zagonu
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.