RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)

- 37%

simbolična fotografija

RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)
številka artikla
32560618
OEM
RT247
Proizvajalec
RhinoTech
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme 9 5G/ 9 Pro (Full Glue)

EAN: 8596115618602

Opis izdelka

To izjemno tanko 2,5D kaljeno steklo podjetja RhinoTech je odlična izbira za zaščito telefona Realme 9 5G/ 9 Pro. Z debelino le 0,33 mm in trdoto 9H zagotavlja vrhunsko zaščito zaslona.

Video o namestitvi

Za poenostavitev namestitve je na voljo video vodnik za namestitev, ki vas vodi skozi celoten postopek.

Neverjetna preglednost

Kristalno jasen - HD prosojnost zagotavlja, da je zaslon telefona svetel in jasen.

Izboljšana obdelava stekla

Obdelava stekla je zasnovana tako, da omogoča gladko upravljanje na dotik.

Oleofobni sloj

Oleofobni premaz na steklu preprečuje prstne odtise in ohranja zaslon čist.

Enostavna uporaba

Samolepilni nanos na steklo je preprost in hiter, zato lahko v kratkem času uživate v novem zaščitnem steklu.

Združljivost s pokrovi

RhinoTechovo kaljeno steklo je "Case friendly", kar pomeni, da je združljivo z večino zaščitnih pokrovov na trgu.

Kaj je v paketu?

  • Polno lepilo za steklo RhinoTech
  • Navlažen robček za čiščenje zaslona
  • Posebna krpa iz mikrovlaken
  • Nalepka RhinoTech za odstranjevanje prašnih delcev
  • Priročnik za namestitev kaljenega stekla

Parametri

Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.