RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)

- 8%

simbolična fotografija

RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)
številka artikla
32560346
OEM
RT220
Proizvajalec
RhinoTech
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v četrtek že pri vas

2,39 €

2,20 €

1,80 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 2,12 €
Na zalogi 3 kos, v četrtek že pri vas

2,20 €

2,39 €

1,80 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

RhinoTech Kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Realme C21Y (Popolnoma lepljivo)

EAN: 8596115606937

Ključne lastnosti

  • Izjemno tanko 2,5D kaljeno steklo
  • Odpornost na trdoto 9H
  • Debelina stekla 0,33 mm
  • 6 plasti za popolno zaščito zaslona
  • Kristalno čista - preglednost HD
  • Izboljšana obdelava stekla za upravljanje na dotik
  • Oleofobni premaz za preprečevanje prstnih odtisov na steklu
  • Enostaven samolepilni nanos na steklo

Oblikovanje in združljivost

Steklo 2,5D popolnoma sledi obliki telefona in se lepo prilega vsem izrezom v telefonu. "Case friendly" steklo zagotavlja popolno združljivost z zaščitnim ovitkom.

Zakaj RhinoTech?

Največja moč in svetle barve zaslona. Prvovrstna zaščita zaslona zaradi odličnih funkcij.

Enostavna uporaba

Zaslon telefona očistite z alkoholno krpo, obrišite s krpo iz nanovlaken, z nalepko odstranite prašne delce in nato vstavite kaljeno steklo na zaslon telefona.

Glavne značilnosti

Najvišja trdota 9H in debelina 0,33 mm. Zelo kompakten in prilagodljiv, hkrati pa ohranja odlično občutljivost na dotik.

Brezhibna občutljivost na dotik

Steklo ščiti zaslon in nikakor ne izkrivlja površine na dotik. 100-odstotna prozornost stekla.

Vsebina paketa:

  • Polno lepilo za steklo RhinoTech
  • Navlažen robček za čiščenje zaslona
  • Posebna krpa iz mikrovlaken
  • Nalepka RhinoTech za odstranjevanje prašnih delcev
  • Priročnik za namestitev kaljenega stekla

Parametri

Vrsta dodatka
Naprave
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.