RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Samsung Galaxy M23 5G (Full Glue)
2,38 €
2,20 €
1,80 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
RhinoTech kaljeno zaščitno 2.5D steklo za Samsung Galaxy M23 5G (Celolep)
EAN: 8596115618633
Opis izdelka
Izboljšajte zaščito telefona s tem kaljenim steklom RhinoTech. Z 2,5D zasnovo in nanosom Full Glue je popoln dodatek za vaš Samsung Galaxy M23 5G.
Ključne lastnosti
- Izjemno tanko 2,5D kaljeno steklo: Zagotavlja vrhunsko zaščito zaslona, ne da bi pri tem ogrozil obliko telefona.
- Odpornost na trdoto 9H: ščiti zaslon pred praskami in udarci.
- Debelina stekla 0,33 mm: Tanka zasnova ohranja občutljivost na dotik.
- 6 plasti za popolno zaščito zaslona: Zagotavlja največjo moč in svetle barve zaslona.
- Kristalno jasen - prozornost HD: 100-odstotna prozornost za gledanje brez popačenj.
- Izboljšana obdelava stekla za upravljanje na dotik: zagotavlja gladko in natančno delovanje.
- Oleofobni premaz za preprečevanje prstnih odtisov na steklu: Ohranja zaslon čist in enostaven za čiščenje.
- Enostaven samolepilni nanos na steklo: Omogoča hitro in enostavno namestitev.
Zakaj RhinoTech?
RhinoTech je eno najtrših kaljenih stekel na trgu. Zasnovano je za največjo trdnost in svetle barve zaslona ter je vrhunska zaščita za vaš zaslon.
Enostavna uporaba
Da bi vam olajšali delo, smo pripravili videoposnetek o namestitvi, ki vas bo korak za korakom vodil skozi namestitev kaljenega stekla RhinoTech.
Vsebina paketa
- Polno lepilo za steklo RhinoTech
- Navlažen robček za čiščenje zaslona
- Posebna krpa iz mikrovlaken
- Nalepka RhinoTech za odstranjevanje prašnih delcev
- Priročnik za namestitev kaljenega stekla
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.