RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)

- 25%

simbolična fotografija

RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)
RhinoTech Kaljeno zaščitno 2,5D steklo za Vivo Y01 (Full Glue)
številka artikla
32560463
OEM
RT240
Proizvajalec
RhinoTech
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri


Ključne lastnosti kaljenega stekla RhinoTech:

  • Video o namestitvi - video-navodilo za lepljenje kaljenega stekla
  • Izjemno tanko 2,5D kaljeno steklo
  • Odpornost na trdoto 9H
  • Debelina stekla 0,33 mm
  • 6 plasti za popolno zaščito zaslona
  • Kristalno čista - preglednost HD
  • Izboljšana obdelava stekla za upravljanje na dotik
  • Oleofobni premaz za preprečevanje prstnih odtisov na steklu
  • Enostavna uporaba samolepilnega stekla

Steklo RhinoTech 2,5D popolnoma sledi obliki telefona in se lepo prilega vsem izrezom v telefonu, kot so zvočniki, senzorji in objektivi kamere. Ni pomembno, ali telefon uporabljate brez ovitka ali ga načeloma nosite brez ovitka. Uporaba kaljenega stekla RhinoTech omogoča udobno upravljanje telefona in ne poslabša njegove zasnove. Gre za steklo, ki je "case friendly", kar zagotavlja popolno združljivost z zaščitnim pokrovom in zagotavlja, da zamenjava razbitega zaslona ne bo več vaša nočna mora.

Zakaj kaljeno steklo RhinoTech?

Kot nakazujeta logotip in ime blagovne znamke, je to eno najtrših kaljenih stekel na domačem trgu. RinoTechovo kaljeno steklo je zasnovano za največjo trdnost in jasne barve zaslona vašega mobilnega telefona. Če za zaščito telefona izberete kaljeno steklo RhinoTech, ste lahko prepričani, da res ne boste zgrešili. Zaradi svojih odličnih lastnosti je prvovrstna zaščita zaslona.

Obr. Jednoduchá aplikace díky instalačnímu rámečku a instalačnímu video-návodu.  1610934a

Enostavna uporaba zahvaljujoč video vodniku za namestitev.

Da bi vam olajšali delo, smo pripravili videoposnetek o namestitvi, ki vas korak za korakom vodi skozi celoten postopek namestitve kaljenega stekla RhinoTech. Zaslon telefona preprosto očistite z alkoholno krpo, obrišite s krpo iz nanovlaken, odstranite vse prašne delce s priloženo nalepko, nato pa postavite kaljeno steklo na zaslon telefona in iztisnite vse zračne mehurčke. To namestitev lahko opravi vsak, zato vam ni treba hoditi v servisne centre in plačevati dodatnega denarja za storitve tehnikov in popolno lepljenje, saj postanete strokovnjak za lepljenje stekla!

Glavne značilnosti kaljenega stekla RhinoTech.

Kaljeno steklo z najvišjo trdoto 9H in debelino 0,33 mm je trikrat trpežnejše od običajnih zaščitnih folij in stekel. Poleg tega so zelo kompaktni in prilagodljivi, hkrati pa ohranjajo odlično občutljivost na dotik. Visoka trdnost je posledica Asahijeve posebne tehnologije in štiriurnega kaljenja zaščitnega stekla pri 500 °C, kar zagotavlja visoko zaščito pred praskami, odrgninami ali razbitjem zaslona v primeru padca. Kaljeno steklo RhinoTech je sestavljeno iz več plasti, zato je steklo najvišje kakovosti. Prva plast je oleofobna, druga plast je zelo prozorno steklo Asahi, tretji sledi varnostna folija, odporna proti udarcem, četrto plast pa sestavljata dve komponenti lepila z visokim oprijemom. Pri lepilu Full Glue se lepilo razporedi po celotni površini zaslona in se nikjer ne odlepi, zato steklo ostane popolnoma na zaslonu, dokler se ga ne odločite zamenjati z novim. Oleofobni premaz na steklu RhinoTech je pomemben del stekla. Zaradi zaščitne prevleke OPTOOL se na zaslonu veliko težje naselijo maščobe in druga umazanija, hkrati pa se ohrani popolna občutljivost pri dotikanju telefona. Tudi čiščenje stekla z visokokakovostnim oleofobnim premazom je veliko lažje kot čiščenje stekla brez tega premaza.

Brezhibna občutljivost na dotik

Po uporabi kaljenega stekla RhinoTech vam ni treba skrbeti, da boste nenadoma izgubili občutljivost na dotik. Steklo ne bo le zaščitilo zaslona, temveč tudi ne bo na noben način vplivalo na površino na dotik. Enako velja za 100-odstotno prozornost stekla, ki ne zmanjšuje svetlosti zaslona in ne prikazuje barvnih svetlobnih zemljevidov, ko se sonce odbija od njega.

RinoTechovo kaljeno steklo je izdelano za tiste, ki cenijo svoje dragocenosti in jim ni vseeno, kako je naprava videti in v kakšnem stanju je. S kaljenim steklom lahko telefon zaščitite pred nepotrebnimi praskami ali celo razpokanim zaslonom. Če ste že kupili svoj sanjski telefon, je prva stvar, ki je ne želite storiti, obisk servisnega centra zaradi zamenjave zaslona. Ker s steklom RhinoTech ne boste niti opazili razlike, da imate na telefonu nalepljeno steklo, in bo poskrbljeno za največjo možno varnost.

Vsebina paketa:

  • Polno lepilo za steklo RhinoTech
  • Navlažen robček za čiščenje zaslona
  • Posebna krpa iz mikrovlaken
  • Nalepka RhinoTech za odstranjevanje prašnih delcev
  • Priročnik za namestitev kaljenega stekla

Parametri

Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.