RhinoTech univerzalni najlonski trak Quick Release 20 mm črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
RhinoTech univerzalni najlonski trak Quick Release 20 mm črn
EAN: 8596115617445
Potrebujete nov trak?
Potrebujete zamenjati star trak ali želite poživiti videz svoje ure? Najlonski trak RhinoTech je tu za vas.
Kakovostni materiali
Trak je izdelan iz visokokakovostnega najlona. Je prijeten na otip in zelo trpežen.
Odpornost
Odporen je na vodo, znoj, praske in druge vsakdanje elemente. Idealen je za vsakodnevno nošenje in športne dejavnosti.
Združljivost
Trak je združljiv z vsemi urami s hitrim zapenjanjem.
Hitro sproščanje
Zahvaljujoč sistemu hitrega sproščanja je zamenjava le vprašanje trenutka. Tako bo vaša ura popoln dodatek za vsako obleko.
Ključne lastnosti
- Narejen je iz prijetnega kakovostnega najlonskega materiala
- Sistem hitrega zapenjanja
- Združljiv z vsemi blagovnimi znamkami ur s hitrim vpenjanjem
- Vsestranska zasnova za šport in vsakodnevne priložnosti
Združljive ure
Garmin: Forerunner 55/Forerunner 245/245 Music, Amazfit: Fossil Women's Sport/Fossil Women's Charter HR/Fossil Women's Gen 3 Q Venture, Samsung: Galaxy Watch 4 40, 44mm/4 Classic 42, 46mm/Galaxy Watch 3 41mm/Galaxy Watch 42mm/Galaxy Watch Active/2, Samsung Gear S2/Sport, Huawei: Watch 2/2 Pro/GT2 42mm, Coros: APEX 42mm Premium Multisport GPS Watch/Coros PACE 2 Premium GPS Sport Watch, Polar: Ignite/Ignite 2, Honor: Honor Magicwatch 2 42mm, LG: LG watch sport, Motorola: Moto 360 2Gen 42mm.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.