Rowenta RO7971EA Silence Force Cyclonic Effitech Animal sesalnik brez vrečke, 500 W, HEPA filter, za vse vrste tal
327,20 €
268,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Opis izdelka
Popolna kombinacija izjemne zmogljivosti sesalnika brez vrečke in udobja izjemno tihe uporabe. To je Rowenta Silence Force Cyclonic Effitech Animal RO7971EA, ki je zaradi praktične dodatne opreme in učinkovitega filtriranja zasnovan posebej za čiščenje gospodinjstev s hišnimi ljubljenčki. Sesalnik, ki ga poganja Air Booster in napredna ciklonska tehnologija, zagotavlja najboljšo zmogljivost v svojem razredu na vseh vrstah tal. Ta ciklonski sesalnik brez vrečke zagotavlja izjemno zmogljivost globinskega čiščenja v izboljšani ergonomski zasnovi in zagotavlja rezultate čiščenja, na katere se lahko zanesete. Šoba POWER AIR vam bo v veliko pomoč, saj zagotavlja optimalno drsenje sesalnika po vseh površinah. Izkusite razliko, ki jo prinaša kombinacija zmogljivosti globokega čiščenja z izboljšanimi funkcijami, napredno ergonomsko zasnovo in privlačno estetiko. Visoko učinkovito ciklonsko filtriranje zagotavlja vrhunsko zmogljivost kroženja zraka. Pri testiranju je ta sistem filtriranja absorbiral 99,98 % vsesanega prahu. Sesalnik Rowenta Silence Force Cyclonic Effitech Animal RO7971EA odlikuje napredna tehnologija Effiwatts, ki zagotavlja učinkovito sesanje ob bistveno manjši porabi energije. Zagotavlja visoko energetsko učinkovitost in hkrati odlične rezultate sesanja. Poudarki: Filter HEPA s prostornino 2,5 l in pralni penasti filter Sesalna moč: 500 W Največja raven hrupa: 59 dB Delovni radij: 12 m Material cevi: nerjaveče jeklo Teža: 8,69 kg Tehnologija Effiwatts za učinkovito sesalno moč ob bistveno manjši porabi energije
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.