SAGE SES876BTR vzvodni aparat za kavo, 1850 W, 15 barov, vgrajen mlinček, parna šoba, črn

simbolična fotografija

SAGE SES876BTR vzvodni aparat za kavo, 1850 W, 15 barov, vgrajen mlinček, parna šoba, črn
številka artikla
32104923
OEM
SES876BTR
Točke zvestobe: 40
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Od zrna do popolnega espressa v manj kot minuti. Novi aparat za kavo Barista Express z Impress™ Puckom za vedno popolno doziranje in tamponiranje. Manj nereda in skodelica kave, ki pusti popoln vtis.

Vemo, kaj pričakujete od idealnega kavnega aparata.
Vedno popoln rezultat, čim manj ročnega dela in brez nereda. Vaše želje smo prenesli v Barista Express™ Impress, aparat za kavo, ki pusti popoln vtis v vseh okoliščinah in na vse načine. Predvsem pa v vaših brbončicah.

Odmerek sveže mlete kave se samodejno izračuna na podlagi zadnjega mletja. Vgrajeni stožčasti mlinček omogoča izbiro med 25 nastavitvami grobosti mletja.

Za optimalno ekstrakcijo kave sta bistvenega pomena pravilno odmerjanje kave in njeno enakomerno tamponiranje. To dosežemo tako, da ročico neposredno iz mlinčka napolnimo z natančnim odmerkom sveže mlete kave.

Zmleto kavo v vzvodu enakomerno stisne vzvodni tampon, ki ustvari 10 kg pritiska in nazadnje stisne kavo z rahlim zasukom za sedem stopinj.

Poln in kompleksen okus kave dosežete z idealnim odmerkom 18 g sveže zmletih kavnih zrn, ki se prilegajo visokokakovostnemu vzvodu s premerom 54 mm.


Vgrajeni stožčasti mlinček s kovinskimi brusilnimi kamni
Samodejno brušenje neposredno v držalo filtra
Samodejno prilagajanje količine ekstrahirane kave
Toplotni sistem Thermocoil
Nizkotlačni sistem za predparjenje
25 nastavitev grobosti mletja
Asistirano kuhanje kave

Dimenzije: (Š x G x V) 33 cm x 38 cm x 41 cm
Garancija: 2 leti
Material: nerjaveče jeklo
Prostornina rezervoarja za vodo: 2 l

54 mm tamper iz nerjavečega jekla
Cedilo z dvojnim dnom za 1 in 2 skodelici
480 ml vrč za penjenje mleka iz nerjavečega jekla
250 g posode za zrnca kave
Orodje za poravnavo kave Razor™
Čistilni pripomoček za čiščenje parne šobe
Disk za čiščenje
Čopič za čiščenje
Tablete za čiščenje
2l rezervoar za vodo s filtriranjem
Allenov ključ
Prašek za odstranjevanje vodnega kamna

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.