Salente StripeGlass, električni čajnik 1,8 l, nerjaveče jeklo/steklo, modra osvetlitev

- 8%

simbolična fotografija

Salente StripeGlass, električni čajnik 1,8 l, nerjaveče jeklo/steklo, modra osvetlitev
številka artikla
AGEVL00015
OEM
STRIPEGLASS-BL
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

24,84 €

22,77 €

18,66 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 25,28 €
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

22,77 €

24,84 €

18,66 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Salente StripeGlass, električni čajnik 1,8 l, nerjaveče jeklo/steklo, modra osvetlitev Prostornina 1,8 l Poraba energije 2200 W Ohišje iz borosilikatnega stekla in nerjavečega jekla Popolna osvetlitev (modra ali rdeča) Anti-Calc filter proti kalcijevim usedlinam Obojestranski indikator nivoja vode Tipka na pokrovu z varnostno ključavnico Osrednji 360-stopinjski priključek z življenjsko dobo 10 milijonov udarcev Dve barvni možnosti Vsakdo lahko najde nekaj zase - za ta model sta na voljo dve barvni možnosti, z modro ali rdečo osvetlitvijo. Podsvetljava se samodejno vklopi, ko voda začne vreti, in se samodejno izklopi, ko voda zavre. Podsvetljavo zagotavljajo diode LED z dolgo življenjsko dobo. Borosilikatno steklo Ohišje kotlička je izdelano iz kombinacije nerjavnega jekla in posebnega borosilikatnega stekla. Za to steklo je značilna zdravstvena varnost, visoka odpornost na udarce in visoka odpornost na hitre temperaturne spremembe. Poleg tega ima čajnik zasnovo iz debelostenskega stekla z visoko odpornostjo. Filter Anti-Calc in zaklep pokrova Vsi čajniki Salente imajo seveda filter AntiCalc za lovljenje apnenčastih usedlin, ki so v večji ali manjši meri prisotne v vsaki pitni vodi. V trši vodi jih je več, medtem ko jih je v zelo mehki vodi najmanj. Pokrov kotlička ima varnostno zaporo, ki preprečuje, da bi se med nalivanjem vode iz kotlička sam odpiral. Shranjevanje kabla v podstavku Ta model omogoča prilagoditev dolžine napajalnega kabla tako, da ga zvijete v podstavek. Elegantna in preprosta rešitev. Osrednji 360-stopinjski priključek Osrednji 360-stopinjski priključek z življenjsko dobo 10 milijonov udarcev pripomore k čim večjemu udobju uporabnika in enostavnemu rokovanju. Z njim lahko čajnik postavite na podstavek v katerem koli položaju za obračanje. Poleg tega je zaradi ergonomske oblike priključka tudi veliko lažje namestiti kotliček na podstavek, ne da bi morali s težavo iskati sredino podstavka. Celotne specifikacije: prostornina 1,8 litra Poraba energije 2200 W Ohišje iz borosilikatnega stekla in nerjavečega jekla Borosilikatno steklo: Zdravju prijazno Zelo odporno na udarce Visoka odpornost na hitre temperaturne spremembe (različica za kuhanje) Debelostenska zasnova Popolna osvetlitev: Modra za StripeGlass-BL Rdeča za StripeGlass-RD Anti-Calc filter proti kalcijevim usedlinam in umazaniji Obojestranski indikator nivoja vode z oznako 0,5/1/1,8 litra Tipka na pokrovu z varnostno ključavnico za odpiranje/zapiranje Osrednji 360-stopinjski priključek z življenjsko dobo 10 milijonov udarcev Možnost prilagajanja dolžine napajalnega kabla z navijanjem v podstavek Izliv iz nerjavečega jekla AntiDrip, zasnovan za preprečevanje kapljanja Podstavek za ogrevanje iz nerjavnega jekla Skrita grelna spirala pod dnom kotlička Samodejni izklop, ko je doseženo vrelišče Gumijaste nedrseče nogice na podstavku Toplotno izoliran ročaj Zaščita pred vklopom brez vode Toplotna zaščita pred pregrevanjem Evropski certifikati LVD, EMC, RoHS Certifikat LFGB za varen stik z živili Nazivna moč: 1850-2200 W Nazivna napetost: AC 220-240 V Nazivna frekvenca: 50/60 Hz Dolžina napajalnega kabla: 0,7 m Dimenzije brez podstavka (Š × G × V): 21,3 × 15,3 × 23 cm Dimenzije s podstavkom (Š × G × V): 21,3 × 15,3 × 24,8 cm Teža brez podstavka: 0,91 kg Teža s podstavkom: 1,11 kg Vsebina paketa: Električni kuhalnik Podstavek z napajalnim kablom Navodila za uporabo (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.