Samsung Galaxy A33 5G (A336), 6/128 GB, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy A33 5G (A336), 6/128 GB, črna
Zmogljiv pametni telefon s popolno zasnovo
Ponujamo vam novi Samsung Galaxy A33 5G v elegantni črni barvi.
Osupljiv zaslon
6,4-palčni zaslon Super AMOLED z ločljivostjo FHD 2400x1080.
Hitrost osveževanja 90 Hz za gladko premikanje slike.
Zmogljiva nastavitev s štirimi kamerami
Glavna kamera z 48 MP, ki jo dopolnjujejo ultraširokokotni senzor 8 MP, makro senzor 5 MP in globinski senzor 2 MP.
Sprednja kamera 13 MP za odlične selfije.
Dva dni delovanja baterije
Velika 5000 mAh baterija.
Superhitro polnjenje do 25 W.
Zvok kot v kinodvorani
Prostorski zvok s tehnologijo Dolby Atmos.
Izjemna zmogljivost
Osemjedrni procesor Exynos 1280 in 6 GB pomnilnika RAM za visoko zmogljivost.
128 GB notranjega pomnilnika, ki ga lahko razširite do 1 TB s kartico microSD.
Tehnične specifikacije
- Operacijski sistem: Android 12
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
- Različica USB: USB-C
- GPS, Glonass, BeiDou, Galileo
- Dvojna SIM, nanoSIM
- Senzorji: senzor bližine, senzor okoliške svetlobe, digitalni kompas, žiroskop, čitalnik prstnih odtisov, Hallov senzor
- Radio FM, NFC
- Dimenzije: 159,7 mm x 74 mm x 8,1 mm
- Teža: 186 g
Trajna in elegantna zasnova
Odpornost na vodo in prah po standardu IP67.
Eleganten matiran zaključek za prijeten dotik.
Zaščita podatkov
Varnostna platforma Samsung Knox za zaščito podatkov.
Bralnik prstnih odtisov za enostavno in varno prijavo.
Osupljiv prikaz, poln živahnih odtenkov
6,4-palčni zaslon Infinity-U za odlično vizualno izkušnjo.
Ločljivost FHD s tehnologijo Super AMOLED za jasno in kontrastno sliko.
Profesionalna video produkcija
Optični stabilizator slike za tekoče videoposnetke.
Odlični rezultati tudi pri šibki svetlobi.
Inovativne funkcije za vse vaše potrebe
Vrhunska zmogljivost, zanesljiva varnost, dolga življenjska doba baterije in še veliko več.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.