Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena

- 24%

simbolična fotografija

Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena
številka artikla
31288291
OEM
SM-S901BZGDEUE
Proizvajalec
Samsung
Točke zvestobe
34
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Opis in parametri

Samsung Galaxy S22 (S901), 8/128 GB, 5G, DS, EU, zelena

Visoka zmogljivost: telefon je opremljen z novim 4nm procesorjem Exynos 2200.

Najboljša kakovost slike: Telefon ima osupljiv 6,6-palčni dinamični zaslon AMOLED 2X.

Vzdržljiv in še vedno eleganten: telefon je zaščiten z vseh strani. Okvir je izdelan iz poliranega aluminija Armor.

Profesionalne fotografije podnevi in ponoči: Telefon je opremljen s trojno kamero. Tehnologija Nightography omogoča snemanje visokokakovostnih fotografij in videoposnetkov tudi ponoči.

Tehnične specifikacije:

  • Zaslon: 6,1-palčni dinamični AMOLED 2X
  • Ločljivost zaslona: 2400 × 1080
  • Procesor: Samsung Exynos 2200
  • Število jeder: 8
  • Operacijski sistem: Android
  • Operativni pomnilnik: 8 GB
  • Notranji pomnilnik: 128 GB
  • Podpora pomnilniških kartic: ne
  • Zadnja kamera: 50 12 10 Mpx
  • Sprednja kamera: 10 Mpx
  • Bliskavica: Da
  • Različica USB: USB-C
  • Dvojna SIM / vrsta kartice SIM: da, nanoSIM eSIM
  • 5G: Da
  • Kapaciteta baterije: 3700 mAh
  • Druge lastnosti: Corning Gorilla Glass Victus™, IP68
  • Višina: 146 mm
  • Širina: 70,6 mm
  • Globina: 7,6 mm
  • Teža: 167 g

EAN: 8806092987173

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta
Barva
Hitrost osveževanja zaslona
Ločljivost zadnje kamere
Ločljivost sprednje kamere
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Število jeder procesorja
Certifikati
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Funkcije fotoaparata
Prefinjenost zaslona
Konfiguracija kartic
Razširitev
Vzdržljivost
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Znamka procesorja
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci
Moč polnjenja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 899 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.