Samsung Galaxy S23 Ultra (S918B), 8/256 GB, 5G, EU, črna
1 496,00 €
1 201,36 €
984,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy S23 Ultra (S918B), 256 GB, 5G, EU, črna
EAN izdelka: 8806094734355
Oblikovanje in prikaz
Galaxy S23 Ultra ima razkošen kovinski okvir in simetrične oblike.
6,8-palčni zaslon QHD Dynamic Amoled 2X ponuja bogate in intenzivne barve.
Tehnologija Adaptive Vision Booster zagotavlja živahnost barv tudi pri močni svetlobi.
Zaslon ima gladko frekvenco osveževanja 120 Hz za nemoteno delovanje.
Napajanje in baterija
Telefon poganja najzmogljivejši procesor na trgu.
Baterija z dolgo življenjsko dobo zagotavlja stalno delovanje brez izgube diha.
Fotoaparat
Glavni senzor z 200 MP in dva telefoto objektiva za popolne posnetke.
Edinstvene tehnologije nočnega fotografiranja zagotavljajo kakovostne slike tudi v temi.
Barve in ekologija
Različni barvni toni, ustvarjeni z uporabo organskih sestavin.
Izdelano iz recikliranih materialov v skladu s Samsungovim zelenim programom.
Pisalo S
Z vgrajenim pisalom S Pen lahko preprosto pišete na zaslon in prevajate besedila v tujih jezikih.
Pisalo S Pen lahko uporabljate kot zaklop fotoaparata ali krmilnik za gledanje videoposnetkov.
Tehnične specifikacije
- Velikost zaslona: 6,8"
- Vrsta zaslona: Dinamični AMOLED 2X
- Ločljivost glavnega objektiva: 200 MPx
- Velikost pomnilnika RAM: 8 GB
- Čipovski nabor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
- Velikost shrambe: 256 GB
- Kapaciteta baterije: 5000 mAh
- Barva: Phantom Black
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.