Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5", Wifi, srebrna

- 7%

simbolična fotografija

Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10, 5
številka artikla
3826046
OEM
SM-X200NZAEEUE
Proizvajalec
Samsung
Točke zvestobe: 14
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung Galaxy Tab A8, 64 GB, 10,5", Wifi, srebrna

Slika, ki vas pritegne

10,5-palčni zaslon s tankimi robovi zagotavlja poglobljeno izkušnjo.

Elegantna in praktična zasnova

Tablični računalnik vas bo navdušil s kovinsko zasnovo in tankim ohišjem debeline 6,9 mm.

Prostorski zvok

Štirje zvočniki podpirajo tehnologijo Dolby Atmos za vrhunsko zvočno izkušnjo.

Uspešnost in vzdržljivost

Osemjedrni procesor, 4 GB pomnilnika RAM in 64 GB notranjega pomnilnika z možnostjo povečanja do 1 TB.

Velika 7040 mAh baterija s 15W hitrim polnjenjem.

Izobraževanje in delo od doma

Funkcija snemanja zaslona za snemanje spletnih predavanj in sestankov.

Za otroke in odrasle

Aplikacija Samsung Kids za izobraževanje in zabavo otrok.

Možnost razdeljenega zaslona za priročno večopravilnost.

Varnost

Platforma Samsung Knox varuje vaše podatke od prvega vklopa.

Tehnične specifikacije

  • Zaslon: 10,5-palčni TFT LCD
  • Ločljivost zaslona: 1920 x 1200
  • Število jeder: 8
  • Frekvenca jedra: 2GHz
  • Operacijski sistem: Android
  • Operativni pomnilnik: 4 GB
  • Notranji pomnilnik: 64 GB
  • Zadnja kamera: 8 Mpx
  • Sprednja kamera: 5 mpx
  • Različica USB: USB-C
  • Vhod za slušalke: da
  • Zunanji pomnilnik: microSD
  • Kapaciteta baterije: 7040 mAh
  • Višina: 16,19 cm
  • Širina: 24,68 cm
  • Globina: 0,69 cm

Parametri

Vrsta blaga
Barva
Globina
Teža
Hitrost osveževanja zaslona
Ločljivost zadnje kamere
Ločljivost sprednje kamere
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Ločljivost zaslona
Kapaciteta baterije
Število jeder procesorja
Pomnilnik zunanji
Fotoaparat zadnji (Mpix)
Konektorji
Baterija (mAh)
Brezžična tehnologija
Funkcije fotoaparata
Prefinjenost zaslona
Največja velikost pomnilniške kartice
Razširitev
Reža za pomnilniško kartico
Znamka procesorja
Vrsta baterije
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci
Moč polnjenja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.