Samsung Galaxy Z Fold 6, 512 GB, 5G, Silver Shadow, CZ distribucija
2 154,45 €
1 765,94 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy Z Fold 6, 512 GB, 5G, srebrna senca

Lahka zasnova za vsakodnevno udobje
Galaxy Z Fold6 je lažji in tanjši od svojih predhodnikov. Idealen za učinkovito večopravilnost in neskončno zabavo.

Ustvarjanje zapiskov še nikoli ni bilo tako enostavno
Funkcija Pomočnik za opombe zvočni posnetek prepiše v urejene opombe. Podpora pametnega pisala S Pen za pisanje zapiskov z roko.
Iskanje informacij na dosegu roke
Obkrožite katerikoli predmet na zaslonu in ga poiščite z Googlom. Hitro in enostavno najdite, kar iščete.
Profesionalna fotografija v vašem žepu
Najboljša fotografska oprema serije Fold. Izboljšan nevronski procesor in revolucionarni ProVisual Engine za kakovostne slike.
Odpornost za vsakdanje življenje
Robusten okvir Armor Aluminum, zaščita pred vodo in prahom IP48 ter steklo Corning Gorilla Glass Victus 2. FlexHinge za gladko odpiranje.
Tehnične specifikacije
- Dimenzije: 153,5 mm x 132,6 mm x 5,6 mm
- Teža: 239 g
- Zaslon: 7,6-palčni, 2160 x 1856, AMOLED
- Pomnilnik: 512 GB
- RAM: 12 GB
- Operacijski sistem: Android
- Bluetooth: različica 5.3
- Vrsta kartice SIM: nano SIM
- Polnjenje: žično USB-C, brezžično, hitro polnjenje
- Vrsta fotoaparata: širokokotni, telefoto
- Zadnja kamera: 50 Mpx 12 Mpx 10 Mpx
- Sprednja kamera: 10 Mpx 4 Mpx
- Največja ločljivost videa: 8K UHD
- Senzorji: G-senzor, senzor bližine, senzor okoliške svetlobe, kompas, barometer, žiroskop
- Funkcije umetne inteligence: urejanje fotografij, iskanje slik/besedil, simultano prevajanje, beleženje zapiskov, pomočnik za brskanje po spletu, pomočnik za besedila
- Barva: srebrna
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.