Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne

simbolična fotografija

Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne
Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne
Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne
Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne
Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne
Samsung slušalke bluetooth Galaxy Buds 2, črne
številka artikla
3958672
OEM
SM-R177NZKAEUE
Proizvajalec
Samsung
Točke zvestobe: 7
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v torek že pri vas

143,01 €

117,22 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 140,13 €
Na zalogi 20 kos, v torek že pri vas

143,01 €

117,22 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Samsung slušalke Bluetooth Galaxy Buds 2, črne

Uživajte v popolnem zvoku

Galaxy Buds2 zagotavljajo popolnoma uravnotežen zvok za nepozabno izkušnjo poslušanja.

Zmanjševanje hrupa

Slušalke so opremljene z aktivnim odpravljanjem hrupa, ki zmanjša do 98 % zvokov iz okolice.

Brezhibni klici

Trije mikrofoni in vgrajeno snemanje glasu zagotavljajo jasne klice brez motenj.

Enostavno preklapljanje med napravami

Samodejni preklop omogoča nemoteno preklapljanje med napravami Galaxy.

Udobno za nošenje

Galaxy Buds2 tehtajo le 5 g in zagotavljajo neprekosljivo udobje tudi pri dolgotrajnem nošenju.

Dolga življenjska doba baterije

Baterija slušalk zdrži do 5 ur predvajanja, baterija ohišja pa do 29 ur.

Tehnični parametri:

  • Združljivost: Android 7.0 in novejši
  • Bluetooth: v5.2
  • Dimenzije slušalk: 20,9 × 17,0 × 21,1 mm
  • Teža slušalk: 5 g
  • Dimenzije ohišja: 27,8 × 50,0 × 50,2 mm
  • Teža ohišja: 41,2 g
  • Kapaciteta baterije (slušalke): 61 mAh
  • Kapaciteta baterije (ohišje): 472 mAh
  • Število mikrofonov: 6
  • Okoljski zvok: da
  • Aktivno odpravljanje hrupa: da

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta slušalk
Mikrofon
Povezljivost
Vmesnik za slušalke
Stopnja zaščite IP
Funkcija mikrofona
Zgradba
Zgradba mikrofona
Snemljiv kabel
Podprti kodeki
Bluetooth različica
Način polnjenja
Kako utišati mikrofon
Proizvajalci
Teža (g)
Življenjska doba ohišja (h)
Življenjska doba baterije (h)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.