SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7

simbolična fotografija

SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme (R:120/W:85 MB/s) UDMA7
številka artikla
32107612
OEM
SDCFXSB-032G-G46
Proizvajalec
SanDisk
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SanDisk Compact Flash 32 GB Extreme

Optimizirano za akcijsko fotografiranje in snemanje videoposnetkov

SanDisk Extreme je idealen za fotoaparate DSLR srednjega in visokega razreda. Optimiziran je za akcijsko in serijsko fotografiranje do 85 MB/s ter snemanje videoposnetkov Full HD.

Visoka zmogljivost in hitrost

Podpira VPG 20 s specifikacijo za najmanjšo trajno hitrost pisanja 20 MB/s. Prenos podatkov olajšujeta hitrosti branja do 120 MB/s in pisanja do 85 MB/s.

Vzdržljivost v ekstremnih razmerah

Ta kartica je odporna na tresljaje in udarce, kar so preizkusili profesionalni fotografi. Primerna je za ekstremne razmere s temperaturnim razponom od -25 °C do 85 °C.

Dodatne funkcije

  • Podpira način UDMA 7
  • Vključuje programsko opremo RescuePRO, ki jo lahko prenesete na www.sandisk.com
  • Doživljenjska garancija

Tehnične specifikacije

  • Zasnova: tip I
  • Kapaciteta pomnilnika: 32 GB
  • Največja hitrost prenosa: 120 MB/s
  • Združljiv z UDMA: da
  • Serija: Extreme
  • Blagovna znamka SanDisk

Parametri

Vrsta blaga
Zmogljivost shranjevanja
Vrsta kartice
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.