SanDisk micro SDXC kartica 512GB Extreme PRO (200 MB/s razred 10, UHS-I U3 V30) adapter
94,83 €
93,40 €
76,56 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SanDisk Extreme PRO microSDXC™ 512 GB: Hitrost in zanesljivost za vsako pustolovščino
SanDisk Extreme PRO microSDXC™ je idealen za pametne telefone Android™, akcijske kamere ali drone. Ponuja hitre prenose, delovanje aplikacij in 4K UHD.
Ekstremna hitrost za vaše doživetje, polno akcije
Ta zmogljiva kartica omogoča snemanje videoposnetkov 4K UHD, videoposnetkov Full HD in fotografij visoke ločljivosti. Dosega hitrosti branja do 200 MB/s in pisanja do 140 MB/s.
Izboljšajte učinkovitost svojega delovnega procesa
S tehnologijo SanDisk QuickFlow ta kartica optimizira delovanje in prihrani čas pri prenosu medija.
Hitrost zapisovanja do 140 MB/s
Snemajte hitre akcijske fotografije ali videoposnetke 4K UHD s hitrostjo zapisovanja do 140 MB/s.
Idealno za snemanje videoposnetkov 4K UHD
Idealen je za snemanje pustolovščin na prostem, izletov ob koncu tedna ali športnih dogodkov, ne da bi prekinili posnetke.
Hitrejše delovanje aplikacij z A2
Kartica SanDisk Extreme PRO microSD s specifikacijo A2 zagotavlja hitrejše delovanje aplikacij za izjemno izkušnjo s pametnim telefonom.
Trajna zasnova za uporabo v ekstremnih razmerah
Kartice SanDisk Extreme PRO microSDHC™ in microSDXC™ UHS-I so odporne na udarce, temperaturo, vodo in rentgenske žarke, zato lahko uživate v svojih pustolovščinah, ne da bi vas skrbelo, kako trpežna je vaša pomnilniška kartica.
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta: 512 GB
- Združljivost: združljiv z napravami microSDHC, microSDXC, microSDHC UHS-I in microSDXC UHS-I, ki podpirajo gostiteljske naprave
- Dimenzije (d x š x v): 0,43" x 0,59" x 0,04"
- Hitrost zaporednega branja: do 200 MB/s
- Hitrost zaporednega pisanja: do 140 MB/s
EAN izdelka: 619659188566
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.