SanDisk MicroSDXC kartica 256 GB Ultra (100 MB/s, razred 10, Android) adapter
29,37 €
24,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SanDisk MicroSDXC kartica 256GB Ultra adapter
EAN: 619659185855
Zmogljiv in združljiv
Pomnilniška kartica SanDisk je združljiva s pametnimi telefoni in tabličnimi računalniki s sistemom Android.
Prostor za shranjevanje vsega
S prelomno zmogljivostjo 256 GB lahko shranite ure videoposnetkov Full HD, fotografij, glasbe, filmov in še več.
Hitrost prenosa podatkov
Hitrost prenosa do 100 MB/s omogoča hiter prenos podatkov - do 1000 fotografij na minuto.
Optimizacija za aplikacije
Pomnilniška kartica SanDisk Ultra microSD™ je optimizirana za aplikacije z zmogljivostnim razredom A1, kar zagotavlja hitrejši zagon aplikacij in boljše delovanje pametnega telefona.
Snemanje videoposnetkov Full HD
Hitrostni razred 10 omogoča snemanje videoposnetkov Full HD in fotografiranje visoke kakovosti.
Enostavno upravljanje datotek
Aplikacija SanDisk Memory Zone omogoča enostavno upravljanje datotek v telefonu in njihovo varnostno kopiranje na enem mestu. Datoteke samodejno premakne iz pomnilnika naprave na pomnilniško kartico in tako sprosti prostor.
Tehnični parametri
- Kapaciteta: 256 GB
- Združljivost: združljiv z gostiteljskimi napravami, ki podpirajo formate microSDHC in microSDXC
- Dimenzije: 1,02 x 14,99 x 10,92 mm
- Hitrost zaporednega branja: do 100 MB/s
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.