SBU 7875RS Vakuumski mešalnik SENCOR
129,36 €
106,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SBU 7875RS Vakuumski mešalnik SENCOR
Zmogljiv mešalnik za zdrave smoothije
SENCOR SBU 7875RS je vakuumski mešalnik z močjo 1500 W, s katerim lahko pripravite hranljive in s hranili bogate smoothije.
Tehnologija vakuumskega mešanja
Ta tehnologija omogoča mešanje in konzerviranje pijač v vakuumu, kar pomaga ohraniti največ hranilnih snovi in svež okus ter preprečuje rast mikroorganizmov in nastajanje toksinov.
Samodejno zaznavanje dodatne opreme
Mešalnik samodejno zazna nameščene nastavke, kar zagotavlja varno in učinkovito uporabo.
Mešanje v več ciklih
Z osmimi rezili iz titana zagotavlja optimalne rezultate in lahko celotno sadje, oreščke, zelenjavo, semena in drugo superživila predela v popolno tekočo energijo za vaše telo.
Hranljivi koktajli za celodnevno energijo
Koktajli, pripravljeni v tem mešalniku, lahko izboljšajo kakovost spanja, prebavo in okrevanje po športnih dosežkih. Telo se napolni z energijo za ves dan.
Tehnologija mešanja Sencor® Nutri Smart
Ta tehnologija optimizira rezultate prednastavljenih programov in zagotavlja popolne rezultate mešanja.
Način PULSE
Način PULSE je namenjen kratkotrajnemu mešanju in drobljenju ledu za sladoled.
Varnost in udobje
Varnostni mehanizem omogoča zagon mešalnika le v pravilnem položaju, nedrseča podlaga pa zagotavlja stabilnost med uporabo. Odstranljive dele lahko pomivate v pomivalnem stroju.
Visoka vzdržljivost zaradi Tritana (PCTG)
Ta material zagotavlja visoko vzdržljivost mešalnika in posod.
Osem nožev iz titana
Osem visokokakovostnih rezil iz nerjavečega jekla, prevlečenih s plastjo titana, preprečuje izgubo encimov in vitaminov ter omejuje oksidacijo hranljivih smoothijev.
Paket vsebuje:
- 1,5 l posoda za mešanje iz tritana (PCTG)
- 2x 0,7 l posoda za shranjevanje svežih napitkov (smoothijev)
- Vakuumska enota
Tehnične specifikacije:
- Dolžina napajalnega kabla: 1,1 m
- 28 000 vrtljajev na minuto
- Vhodna moč: 1 500 W
- EAN: 8590669264704
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.