SES 7210WH Avtomatski espresso SENCOR
369,57 €
302,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SES 7210WH Avtomatski espresso
EAN: 8590669328475
Opis izdelka
Avtomatski espresso Sencor SES 7210WH je mojster domače priprave kave.
Plošča LED z gumbi na dotik zagotavlja enostavno upravljanje.
Ima nastavljivo jakost kave (7 g, 8 g, 10 g).
Tlak črpalke 19 barov zagotavlja odlično kavo.
Prva kapljica vaše najljubše kave je pripravljena v samo 42 sekundah.
Tehnične specifikacije
- 1,1 l odstranljiv rezervoar za vodo
- 5 nastavitev mletja kave
- Prostornina posode za kavo 150 g
- Sistem ogrevanja Thermoblock za optimalno temperaturo vode
- Višinsko nastavljiv dozirnik za kavo
- Sistem za predhodno praženje za polnejši okus kave
- Funkcija pomnilnika velikosti skodelice za kavo
- Osvetlitev skodelice
Vzdrževanje in čiščenje
Sežigalno enoto je mogoče pomivati v pomivalnem stroju.
Funkcija samodejnega samočiščenja.
Način ECO za nežno delovanje.
Signali za polnjenje rezervoarja za vodo, kavnih zrn in praznjenje rezervoarja.
Indikator potrebe po odstranjevanju vodnega kamna in program odstranjevanja vodnega kamna.
Poraba energije in raven hrupa
Poraba energije: 1 470 W
Raven hrupa največ 70 dB
Dolžina napajalnega kabla: 95 cm
Dimenzije in teža
Dimenzije (Š × G × V): 180 × 410 × 315 mm
Teža: 7,8 kg
Napetost: 220-240 V
Frekvenca: 50/60 Hz
Barva: črna/bela
Dodatki
- Telo kavnega avtomata
- Rezervoar za vodo
- Pladenj za kavna zrna
- Mlinček z nastavljivo grobostjo mletja
- Nadzorna plošča s prikazovalnikom LED
- Notranji pladenj za kapljanje
- Zunanji pladenj za kapljanje
- Dozator za kavno usedlino
- Zgorevalna enota
- Pokrov lijaka za kavna zrna
- Glava z vtičnico za kavo in vročo vodo
- Servisna vrata
- Odstranljiv napajalni kabel
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.