SFD 7000BK SENCOR sušilnik sadja
164,68 €
134,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SFD 7000BK SENCOR sušilnik sadja
EAN: 8590669272075
Opis izdelka
Velika zmogljivost sušilnika s skupno površino za sušenje 1,11 m2. Nadzor temperature z vrtljivim regulatorjem za intuitivno upravljanje. Nastavitev časa v desetminutnih korakih s hitrim načinom nastavitve.
Tehnologija
Tehnologija vodoravnega zračnega toka zagotavlja enakomerno porazdelitev toplote in odpravlja potrebo po premetavanju plošč med sušenjem.
Značilnosti
10 plošč iz nerjavečega jekla za maksimalno higiensko čistočo in 1 plošča za pripravo surove hrane. Osvetljen zaslon LED, nadzor temperature 35-75 °C in elektronski časovnik za samodejni izklop.
Pridobljeno iz
- Sušenje sadja (križnice, slive, marelice, banane itd.)
- Priprava rozin
- Sušenje zelenjave za juhe
- Priprava suhega paradižnika
- Sušenje zelišč
- Priprava zeliščnih čajev (meta, lipov cvet, kamilica itd.)
- Sušenje gob za juhe in jedi
- Priprava posušenih pomaranč za dekoracijo
- Sušenje bučnih semen
- Priprava posušenih cvetnih listov za dišavne mešanice
- Sušenje mesa
- Sušenje rib
Zasnova in dimenzije
Mrežna zasnova pladnjev za sušenje preprečuje nastanek plesni in optimizira pretok zraka. Velikost pladnja za sušenje: 370 × 300 mm. Uporabna višina palete: 3 cm. Vgrajeni ventilator s premerom 17 cm zagotavlja enakomerno sušenje na vseh nadstropjih.
Varnost in vzdrževanje
Prozorna vrata in pladnji omogočajo takojšen vizualni nadzor stanja sušenja. Toplotna zaščita pred pregrevanjem. Poraba energije: 800 W. Dolžina napajalnega kabla: 1,10 m.
Tehnični parametri
Dimenzije (širina × globina × višina): 350 × 390 × 510 mm. Teža: 9 kg. Napetost in frekvenca: 220-240 V, 50 Hz.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.