Shokz OpenMove, slušalke Bluetooth v ušesih, bele

simbolična fotografija

Shokz OpenMove, slušalke Bluetooth v ušesih, bele
številka artikla
AH95895848161
OEM
S661WT
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

103,30 €

84,67 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 99,93 €
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

103,30 €

84,67 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Tehnologija kostne prevodnosti Premium PitchTM 2.0 Najnovejši model so navdihnile zahteve vrhunskih športnikov. Te lahke in udobne brezžične stereo slušalke se ponašajo s težo le 29 g, uporabnikom pa zagotavljajo še bolj dinamičen nizki tonski razpon in manj vibracij kot prejšnji modeli. So najvarnejša alternativa tradicionalnim športnim slušalkam. Tehnologija kostne prevodnosti, zasnova čez ušesa in druge uporabne funkcije zagotavljajo vrhunsko predvajanje glasbe. Kristalno čiste klice brez kompromisov zagotavlja dvojni mikrofon z odpravljanjem šumov. In ker so proizvajalci mislili predvsem na športnike,so slušalke odporne na zaščito IP55 in omogočajo, da slišite svojo okolico - ne glede na to, kam vas življenje pelje. Lastnosti Zasnova z odprtimi ušesi Odpornost IP55 Polnijo se prek vrat USB-C Šest ur glasbe in pogovorov Varno prileganje iz titana Stereo zvok PremiumPitch™ 2.0 Večtočkovno seznanjanje 2 načina EQ Tehnične specifikacije: Tehnologija kostne prevodnosti: Premium PitchTM 2.0 Čip: QCC3024 Različica Bluetooth®: Bluetooth® v5.1 Združljivi profili: HSP, HFP, A2DP, AVRCP Frekvenčni pas: 2402 - 2480 MHz Največja izhodna moč RF: 1 dBm Brezžični doseg: 10 m Impedanca zvočnika: 8,0 ± 0,5 ohma Občutljivost zvočnika: 96 ± 3 dB Občutljivost mikrofona: -40 ± 2 dB Frekvenčni odziv: 20 Hz - 20 kHz Odpornost na znoj/vodo: IP55 Baterija: litijeva polimerna baterija za polnjenje Kapaciteta baterije: 135 mAh Neprekinjeno predvajanje: do 6 ur Čas pripravljenosti: do 10 dni Polnilna napetost: 5,0 V ± 5 % Čas polnjenja: 2 uri Vrsta polnjenja: USB-C Teža: 29 g Velikost in teža paketa: 170x135x68 mm - 0,3 kg Vsebina paketa: Slušalke polnilni kabel USB-C Embalaža

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.